با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری، وزیر نفت آمادگی خود را جهت ادامه حمایت و پشتیبانی از تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری، وزیر نفت آمادگی خود را جهت ادامه حمایت و پشتیبانی از تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، یکی از مشکلات تیم‌های وابسته به وزارت نفت در لیگ نو ...

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری، وزیر نفت آمادگی خود را جهت ادامه حمایت و پشتیبانی از تیم نفت مسجدسلیمان اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، یکی از مشکلات تیم‌های وابسته به وزارت نفت در لیگ نوزدهم، تفسیر قانونی مسئولان وزارت‌خانه برای عدم پرداختی در حوزه ورزش قهرمانی بود که با پیگیری های نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل واندیکا در مجلس شورای اسلامی این مشکل بزرگ حل شد.

با مکاتبات صورت گرفته از سوی دکتر علیرضا ورناصری ، وزیر نفت آمادگی خود را جهت ادامه حمایت و پشتیبانی از تیم نفت مسجدسلیمان اعلام نمود.

بر این اساس شجاع الدین بازرگانی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با ارسال نامه ای، خطاب به استاندار خوزستان بیان داشت :

با احترام ، بازگشت به نامه ۹۹۰۳۶۸۲۰- ۹۹/۵/۱۱ جناب آقای ورناصری نماینده محترم مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی موضوع فوق به استحضار وزیر محترم نفت رسید و ایشان پی نوشت فرمودند:

بسمه تعالی

آقای دکتر شریعتی- استاندار محترم

اینجانب آماده ام که بسان سال گذشته (طبق موافقت نامه ای) عمل کنیم. ۹۹/۵/۳۰

خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم را به عمل اورند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: