سرمربی نفت مسجدسلیمان مشخص شد

عصر مسجدسلیمان // مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مسئولین نفت مسجدسلیمان بعد از چند دور مذاکره در نهایت با سرمربی فصل گذشته مس کرمان قراردادی را به مدت یکسال امضا کردند. وی در حا ...

عصر مسجدسلیمان // مجتبی حسینی سرمربی نفت مسجدسلیمان شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مسئولین نفت مسجدسلیمان بعد از چند دور مذاکره در نهایت با سرمربی فصل گذشته مس کرمان قراردادی را به مدت یکسال امضا کردند.

وی در حالی هدایت نفت مسجدسلیمان را پذیرفت که باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا خواهان حضورش به عنوان دستیار اول روی نیمکت این تیم بودند.

این مربی ۴۶ ساله در حالی که گفته می شد قرار است با سپاهانی ها قرارداد امضا کند، ئر نهایت با نفت مسجدسلیمان برای یک فصل به توافق رسید.

حسینی که سابقه سرمربیگری در تیم های گل ریحان و ذوب آهن را هم در کارنامه اش دارد فصل گذشته با مس کرمان تا آستانه به صعود به لیگ برتر هم آمد اما در نهایت به خاطر تفاضل یک گل کمتر در رده سوم قرار گرفت.

او که چند سال دستیار یحیی گل محمدی در تیم های پرسپولیس،ذوب آهن و تراکتور هم بوده در سال های اخیر نامش به عنوان یکی استعدادهای جدید و آینده دار مربیگری فوتبال ایران مطرح شده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: