پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان افتتاح شد

عصر مسجدسلیمان // پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان با حضور فرماندار، دادستان ، مسئول دفتر نماینده مجلس و رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شایسته ...

عصر مسجدسلیمان // پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان با حضور فرماندار، دادستان ، مسئول دفتر نماینده مجلس و رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شایسته شمی پور رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت : امروز چهارشنبه ۱۵ مردادماه ، پس از تلاش های فراوان و رفع موانع موجود با حضور مسئولان شهرستان، پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان افتتاح شد و توانستیم دغدغه بیمارانی که در شهرستان نیاز به اعزام هوایی دارند، را رفع نماییم.

وی ادامه داد : در این مسیر بسیاری از مدیران استان و شهرستان شبکه بهداشت و درمان را یاری نمودند که جا دارد از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و هیات رئیسه ،نماینده مجلس، فرماندار و اعضای شورای تامین ، سرپرست شهرداری ، مدیرعامل شرکت بهره برداری و نفت و گاز ، ریاست و مدیر داخلی بیمارستان ۲۲ بهمن و همکاران شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمایم.

رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در پایان گفت : این جایگاه با هزینه ای بالغ یک میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: