حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس در منطقه را به فال نیک می گیریم / وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مسجدسلیمان عمل کند

عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر مسجدسلیمان ضمن انتقاد از بی توجهی به عقب ماندگی های این شهر در بخش های مختلف،خواستار عمل وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی خود شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رضا نجفیان با اشاره به ...

عصر مسجدسلیمان // عضو شورای شهر مسجدسلیمان ضمن انتقاد از بی توجهی به عقب ماندگی های این شهر در بخش های مختلف،خواستار عمل وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی خود شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رضا نجفیان با اشاره به عقب ماندگی های شهرستان مسجدسلیمان در بخش های مختلف،گفت:۱۱۲ سال از اکتشاف نفت در مسجدسلیمان میگذرد و طی این سالها ره آورد مردم این منطقه از این طلای سیاه،بیکاری،افزایش مشکلات محیط زیستی و مشکلات متعدد درمانی بوده است.
وی افزود:متاسفانه در قیاس با بسیاری از مناطق کشور،سهم مسجدسلیمان از مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت حداقلی بوده است و این شرایط منجر به عقب ماندگی عمرانی این شهرستان شده است.

نجفیان با اشاره به معضل بیکاری در مسجدسلیمان تصریح کرد:آمارهای رسمی میزان بیکاری این شهرستان را ۴۳ درصد اعلام میکنند که مطمئنا عدد واقعی بیش ازاین رقم اعلامی است و از مجموعه وزارت نفت انتظار میرفت با تعریف پروژه های مختلف از طریق توسعه میدان نفتی مسجدسلیمان،احیا چاه های مرده و استفاده از روش های ازدیاد برداشت برای کاهش این معضل تلاش کند که متاسفانه تاکنون اتفاق نیفتاده است.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان به وضعیت عمرانی شهر و انتظارات از شرکت نفت نیز اشاره کرد و گفت:مسجدسلیمان از یک عقب ماندگی تاریخی در حوزه عمران شهری رنج میبرد که شهرداری توان رفع این عقب ماندگی را به تنهایی ندارد و لازم است وزارت نفت در قالب مسئولیت های اجتماعی با تعریف پروژه های عمرانی در کنار شهرداری برای رفع این معضل تلاش کند.

نجفیان به حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان نیز اشاره کرد و گفت: حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس در منطقه را به فال نیک می گیریم، یکی از خواسته های اصلی مردم طی سالهای گذشته، دیدگاه ملی در خصوص معضلات و مشکلات شهر و استفاده از ظرفیت های کشوری برای رفع این مسائل بوده است که خوشبختانه با تدبیر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،شاهد حضور رئیس کمیسیون انرژی در شهرستان بودیم که مطمئن هستیم این بازدیدها به تغییر نگاه نسبت به مسجدسلیمان و رفع معضلات این شهر کمک میکند.

نام:

ایمیل:

نظر: