رئیس کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان سفر کرد

عصر مسجدسلیمان // با دعوت دکتر علیرضا ورناصری رئیس کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان سفر کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دعوت دکتر ورناصری به استان خوزستان سف ...

عصر مسجدسلیمان // با دعوت دکتر علیرضا ورناصری رئیس کمیسیون انرژی مجلس به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دعوت دکتر ورناصری به استان خوزستان سفر کرد و در اولین روز کاری خود، طی بازدیدهای مختلف ، مسائل و مشکلات استان، شناخت ظرفیت ها جهت رفع محرومیت ها را بررسی کرد.

در ابتدای این برنامه کاری ، جلسه رئیس کمیسیون انرژی با نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران نفتی استان با محوریت مسئولیت های اجتماعی کمیسیون انرژی و وزارت نفت در قبال استان خوزستان برگزار شد.

در ادامه دکتر ورناصری و دکتر عباسی با مدیران طرح توسعه ای شرکت ملی نفت ایران در غرب کارون دیدار داشتند و در خصوص مسائل مختلف و رفع موانع توسعه این طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند. علاوه بر این بازدید از چاه شماره ۵ یادآوران نیز صورت گرفت.

جلسه با دکتر محمدی رئیس مناطق نفت خیز جنوب و مهندس علیخانی معاون توسعه مناطق نفت خیز کشور از دیگر برنامه های امروز بود که با حضور دکتر ورناصری و دکتر عباسی رئیس کمیسیون انرژی برگزار شد. در این جلسه نیز مطالبات حوزه انتخابیه در حوزه نفت و انرژی توسط دکتر ورناصری در راستای تحقق آنان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: