پیام سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه ، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است : بسم الله الرحمن الرحیم فرارسید ...

عصر مسجدسلیمان // بهزاد شیانخواه ، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان در پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن دهم ذی حجه ، عید سعید قربان یادآور از خودگذشتگی و ایثار ابراهیم خلیل(ع) است در راه قُرب پروردگار خویش . ابراهیم (ع) این بت شکن بزرگ تاریخ ، از آزمون بزرگ قربانی اسماعیل(ع) سربلند بیرون آمد و به همه جهانیان آموخت در راه رضای پروردگار از عزیزترین ها باید گذشت .
آری از عزیزترین ها باید گذشت . و این است فلسفه قیام حسینی ، گذر از همه دنیا و علائق آن در راه کسب رضای خداوند و زنده گردانیدن دین پیامبر ختمی مرتبت(ص) در دوران حکومت زر و زور و تزویر یزیدیان .

اینجانب بدینوسیله فرا رسیدن دهم ذی حجه و عید سعید قربان را به محضر حضرت ولیعصر ارواحناه لتراب مقدمه الفداء ، نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی و ملّت شهید پرور ایران اسلامی و شیعیان جهان ، تبریک عرض نموده ، از خداوند منّان استدعا دارم به یُمن و مبارکی این عید سعید ، ملّت شریف ایران اسلامی را از بلایا و توطئه دشمنان محفوظ دارد .

بهزاد شیانخواه

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: