مشکلات و معضلات خیابان شهید حبیب داودی از زبان اهالی منطقه / لزوم رسیدگی دستگاههای مرتبط به کمبودهای این منطقه  

عصر مسجدسلیمان // مطالبه گری یکی از شاخصه های جوامع متحرک و پویا محسوب میشود که طی آن مردم خواسته ها ، دغدغه ها و نیازهای خود را از منابع و مراجع رسمی جهت تحقق حقوق اجتماعی خود اعلام میدارند و دولت ها و متولیان امر به ای ...

عصر مسجدسلیمان // مطالبه گری یکی از شاخصه های جوامع متحرک و پویا محسوب میشود که طی آن مردم خواسته ها ، دغدغه ها و نیازهای خود را از منابع و مراجع رسمی جهت تحقق حقوق اجتماعی خود اعلام میدارند و دولت ها و متولیان امر به این امور و خواسته ها رسیدگی میکنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جمعی از ساکنان خیابان شهید حبیب داودی منطقه نفتک شهرستان مسجدسلیمان ضمن بیان مشکلات و نقصان های منطقه خود، خواستار رسیدگی به این معضلات از سوی مسئولان مربوطه شدند‌.

علی داودی یکی از ساکنان خیابان شهید داودی در خصوص مشکلات این منطقه بیان کرد : خیابان شهید حبیب داودی سالهاست که در وضعیت بغرنجی به سر میبرد یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات اهالی منطقه کانال روباز فاضلاب این منطقه میباشد که نزدیک به ۵۰۰ متر در طول خیابان کشیده شده است و موجب بروز انواع بیماریهای تنفسی به ویژه برای کودکان شده است همچنین بعلت عدم وجود سرپوش و یا حفاظ ، خطر سقوط اطفال و کودکان به این کانال وجود دارد که در چندین مورد نیز کودکان دچار آسیب و شکستگی دست و پا شدند.

 

وی ضمن اشاره به وجود انواع جانوران خطرناک مانند: مار و عقرب در این کانال روباز ، افزود : از ادارات متولی همچون آبفا انتظار داریم برای ساماندهی این کانال تدابیر لازم را بیندیشند چرا که مهمترین دغدغه اهالی منطقه وضعیت نابسامان این کانال میباشد.

 

 

اشکان داودی یکی دیگر از ساکنان این منطقه اظهار داشت : این منطقه دارای قدمتی بیش از ۵۰ سال میباشد که دارای معضلات و مشکلات بسیاری است. یکی از مهمترین این معضلات ، عدم آسفالت معابر منطقه است که در طی سال به ویژه فصل زمستان مشکلات زیادی را برای اهالی منطقه ایجاد میکند ، البته اداره مربوطه چندین بار پای کار آمده و بیس ریزی را انجام داده اما بدون اجرای آسفالت آن را به حال خود رها کرده است که از این رو ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری مسجدسلیمان و شورای شهر جهت احداث پل منطقه ، انتظار میرود جهت آسفالت معابر این خیابان نیز اقدام نمایند.

 

 

وی ادامه داد : عدم روشنایی معابر منطقه در شب نیز از جمله دغدغه های ساکنان خیابان شهید داودی به شمار میشود به طوری که در شب هیچگونه دیدی وجود ندارد که از مسئولان متولی تقاضا داریم به این موضوع نیز رسیدگی نمایند.

 

 

بارانی یکی از افراد سالخورده این منطقه نیز بیان داشت : طی چند دهه گذشته بارها از سوی متولیان امر وعده رفع مشکلات خیابان شهید داودی داده شده است که متاسفانه تاکنون محقق نشده است و خیابان ما که مزین به نام شهید بزرگواری از همین خطه است به حال خود رها شده است.

 

پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان آمادگی خود را جهت پیگیری این مشکلات تا حصول نتیجه و همچنین توضیحات مسئولان مرتبط اعلام میدارد.

 

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: