برنامه سنجش سلامت جسمانی نوآموزان دبستان و پیش دبستانی مسجدسلیمان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجرا میباشد

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی شهرستان مسجدسلیمان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری ع ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی شهرستان مسجدسلیمان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق گفت : پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود به مقطع ابتدایی از یکم مردادماه در مسجدسلیمان شروع به فعالیت کرده و در حال انجام تست های سلامت در زمینه های جسمی ، بینایی ، شنوایی ، مهارتهای کلامی و هوش از نوآموزان می باشد .

وی ادامه داد : فرآیند سنجش با همکاری شبکه بهداشت و درمان و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در دست انجام است لذا اولیا گرامی دغدغه ای از این بابت نداشته باشند .

گفتنی است پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی شهرستان مسجدسلیمان در محل پیش دبستانی و دبستان دخترانه پویندگان نخبه در حال برگزاری است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: