جلسه بررسی مشکلات رشته اسکیت در مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی مشکلات رشته اسکیت در مسجدسلیمان با حضور فرماندار مسجدسلیمان، رئیس اداره ورزش و جوانان ، روسای هیات اسکیت استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش پا ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی مشکلات رشته اسکیت در مسجدسلیمان با حضور فرماندار مسجدسلیمان، رئیس اداره ورزش و جوانان ، روسای هیات اسکیت استان خوزستان و شهرستان مسجدسلیمان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان آرزو صباغ هادی رییس هیات اسکیت مسجدسلیمان اظهار داشت : در این جلسه صادق ظهیری ریاست هیات اسکیت استان خوزستان ضمن برشمردن مشکلات این رشته ، از فرماندار مسجدسلیمان درخواست مساعدت جهت اخذ مجوزات لازم برای احداث پیست اسکیت را نمود که این درخواست با موافقت دکتر پاکدل فرماندار محترم مسجدسلیمان روبرو شد.

وی ادامه داد : رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان نیز در این خصوص وعده داد در آینده نزدیک دو باشگاه شهید پوپ و تختی را در اختیار هیات اسکیت قرار دهد و هر گونه همکاری لازم را جهت رشد و ترویج این رشته با هیات استان و شهرستان داشته باشد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: