نشست های درون بخشی و بین بخشی ادارات مسجدسلیمان در وقت محدود اداری مخل امر خدمات رسانی به شهروندان می شود / فرماندار ورود جدی کند

عصر مسجدسلیمان // نشست های درون بخشی و بین بخشی ادارات مسجدسلیمان در وقت محدود اداری مخل امر خدمات رسانی به شهروندان می شود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان با گذشت بیش از ۵ ماه از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و ا ...

عصر مسجدسلیمان // نشست های درون بخشی و بین بخشی ادارات مسجدسلیمان در وقت محدود اداری مخل امر خدمات رسانی به شهروندان می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان با گذشت بیش از ۵ ماه از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و ایجاد فضای ملتهب در جامعه ، متاسفانه هنوز مردم و دولت گرفتار این مهمان ناخوانده هستند.

مهمان ناخوانده ای که علاوه بر آسیب مالی و جانی به مردم ، موجب تعطیلی بسیاری از مشاغل ، اصناف و کارخانه ها شده است و در این بین نیز دولت با تمهیداتی همچون بسترهای حمایتی و برخی تسهیلات کم بهره سعی کرد تا حدودی اثرات منفی اقتصادی این معضل جهانی را برای خانواده تعدیل و کاهش دهد.

در شرایطی که کماکان کشور درگیر مبارزه با این ویروس است طبق بخشنامه استانداری خوزستان و به منظور کاهش میزان مصرف برق ، ساعات کار ادارات ، سازمانها و بانک های استان در تابستان، از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ تعیین شده است.

با توجه به این وقت محدود و گرمای طاقت فرسای تابستان و همچنین مراجعه شهروندان به ادارات و بانک ها و مبحث فاصله گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک در این شرایط اغلب مشاهده می شود اکثر ادارات در وقت اداری محدود با برگزاری نشست های درون بخشی و حتی بین بخشی ناخودآگاه باعث خلل در امر خدمت رسانی به مردم می شوند و مراجعه کنندگان در گرمای شدید تابستان می بایست ساعت ها پشت درب آن اداره یا دفتر منتظر بمانند تا مسئولین و متولیان به امور آنها رسیدگی نمایند.

لذا از فرماندار دلسوز و تلاشگر مسجدسلیمان انتظار می رود نسبت به رفع این موضوع آزاردهنده در شهرستان ورود نماید و با اتخاذ تصمیمی مدبرانه جهت رفاه حال شهروندان به ادارات دستور دهد که این نشست ها را در خارج از وقت اداری و یا حتی الامکان در پایان این وقت محدود برگزار کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: