فعالیت بازار جمعه در شهرستان ممنوع است

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از ممنوعیت فعالیت بازار جمعه در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شمی پور ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش مبتلایان و رعایت فاصله ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان از ممنوعیت فعالیت بازار جمعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شمی پور ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش مبتلایان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان فعالیت بازار جمعه در شهرستان مسجدسلیمان ممنوع است.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبات بیست و دومین قرارگاه کنترل بیماری کرونا مقرر شد تا از فعالیت بازار در شهرستان جمعه توسط نیروی انتظامی و شهرداری جلوگیری شود.

 

  • سهیل نصیری - آگوست 2, 2020 در 10:46 ب.ظ

    منکه کلا با بازار جمعه ها در کشور مخالفم ونکته ای هم که شنیده ام تحقیقاتی اینکه این یکی از حربه های معاویه لعنت الله بوده از جهت جلوگیری از حضور مردم در نماز جمعه ها ی آن زمان..اما الان ودرعصر حاضر هم میشود روز جمعه مربوط به نظافت شهر از جانب شهرداری شود نه اینکه بازار مکاره راه بیوفتد .میشود جایی همیشگی مشخص کرد نه فقط جمعه ها .البته الان که شرایط کرونایی حاکم است کلا منتفیست .ولی میشود برای بعد برنامه ریزی کرد .

  • سهیل نصیری - آگوست 2, 2020 در 10:53 ب.ظ

    و میشود بعد از حالا کرونا این بازار را به زمانهایی بهتر از هفته و در جایی مشخص احیا کرد..و ضمنا یک مورد دیکر هم وانت هایی که سرجاده میوه فروشی یا …میکنند هم اگر بصورت تجمعی باشند هم قیمتشان پایینتر میاید هم رفتارشان بهترمیشود با مشتریها الان که مثل مغازه ای که مالیات میدهد اجاره میدهد برق آب و..جنس میفروشند در صورتیکه باید ارزانتر باشد..اگر جمع باشند نظارت هم بهتر میشود شائبه هایی هم پیرو باج دادنها به شهرداری منتفی میشود .باورکنید دیدم که روی جوی فاضلاب هم بساط دارند .واین خطرناک است نه الان بلکه همیشه خطر دارد .انشاالله رسیدگی شود

نام:

ایمیل:

نظر: