جلسه تعامل و همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه تعامل و همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی مسجدسلیمان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه نوذری مدیر اداره بهزیستی ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه تعامل و همکاری بین ادارات آموزش و پرورش و بهزیستی مسجدسلیمان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه نوذری مدیر اداره بهزیستی مسجدسلیمان، آموزش و پرورش را زیربنای توسعه جامعه خواند و اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان دارای ظرفیت هایی است که می تواند در کنار آموزش و پرورش شهرستان در ارائه خدمات به جامعه هدف کمک نماید .
وی افزود : اداره بهزیستی در موضوعات انجام خدمات مشاوره ای ، آموزش مهارت های زندگی ، مبارزه با مواد مخدر ، کودکان بازمانده از تحصیل آمادگی خود را جهت مشارکت با آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان اعلام می دارد .
نوذری ادامه داد : کمیته آسیب های اجتماعی بهزیستی نیز می تواند در همکاری با آموزش و پرورش به نتایج مطلوبی در انجام وظایف محوله دست پیدا کند .

در ادامه بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با تبریک فرارسیدن هفته بهزیستی گفت : آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان بصورت سالانه دانش آموزان بازمانده از تحصیل شهرستان را رصد و به مراجع بالا دستی اعلام می کند .

شیانخواه ادامه داد: ما در آموزش و پرورش شهرستان نیاز به همکاری و تبادل نظر دستگاههای دیگر مانند بهزیستی جهت ارائه خدمات به فرزندان این شهرستان داریم .
آموزش و پرورش در موضوع مهد های کودک و پیش دبستانی از بهزیستی دعوت به همکاری می نماید. چرا که آموزش و پرورش و بهزیستی در یک راستا حرکت می کنند و این دودستگاه باید با همفکری و تعامل ، به دانش آموزان که فرزندان ما هستند خدمت رسانی کنند .

 

نام:

ایمیل:

نظر: