وضعیت گرانی و رشد همزمان قیمت ها به ویژه در حوزه مسکن به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست / اوضاع فعلی شورای شهر نگران کننده است

عصر مسجدسلیمان // نماز جمعه این هفته شهرستان مسجدسلیمان به امامت حجت الاسلام والمسلمین امینی برگزار شد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق امینی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه ضمن ...

عصر مسجدسلیمان // نماز جمعه این هفته شهرستان مسجدسلیمان به امامت حجت الاسلام والمسلمین امینی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق امینی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک و گرامیداشت دهه کرامت بیان داشت: یکی از برکات این دهه است که به تنهایی دهه کرامت نیست بلکه دهه خانواده حضرت موسی بن جعفر (ع) هم است و ما از این خانواده ممنونیم زیرا از دیرباز انگشت دست و دلبازی،مهمان پذیری،صبح طلبی و فساد ستیزی روی آن ها بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت : ارتش عزیز، وزارت دفاع، سپاه و بسیج کشور در آخرین مرحله از رونمایی از مجاهدات نظامی و حماسی خود، از ۳ جنگنده تیرپرواز “کوثر” رونمایی کردند که این موضوع یک بار دیگر شعار ما می توانیم را اثبات نمود و به ما نشان داد که نباید از تهدید بترسیم چرا که تهدید خود نوعی فرصت به شمار می رود و بعبارتی جبهه مقاومت در منطقه به روز شد که جا دارد از این عزیزان تشکر و قدردانی نماییم و از دولتمردان میخواهیم این عزیزان را الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی ادامه داد : وضعیت گرانی و رشد همزمان قیمت ها به ویژه در حوزه مسکن به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که در این خصوص ریل گذاری ها باید عوض شود، برنامه ریزی ها باید نو شود، اجرا باید دقیق صورت گیرد، نظارت باید مستمر و قاطع باشد، مجموعه ارگانهای کشور باید فسادستیز شوند، فسادی در صنعت خودرو، یک زن و شوهر به راحتی توانستند ۷۰۰ هزار خودرو را خریداری نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود : دارای کشوری غنی و قوی هستیم که میتواند برای ۲۰۰ میلیون نفر شغل و مسکن ایجاد کند چه برسد به ۸۳ میلیون نفر که تقریبا نیمی از این جمعیت مرفه هستند و نیم دیگر آن را می توان با مجلس تازه نفس و قوه قضاییه قاطع و مبارزه با فساد ساماندهی کرد، قوه ای که مبارزه با فساد را از مجموعه خود آغاز نمود و با شاه مهره های فاسد خود در ادوار قبل برخورد کرد.

 

حجت الاسلام امینی ضمن گلایه از اعضای شورای شهر بیان داشت : نظام به شورا جایگاه، حقوق، سابقه و شانیت داده است که به مردم خدمت کنند اما اوضاع فعلی شورای شهر نگران کننده است چرا که انتظارات و مطالبات عمومی مردم را برآورده نکرده است ، چند ماه دیگر به پایان دوره خود خواهند رسید و انتظار می رود کارنامه قابل قبولی ارائه دهند که تاکنون این کارنامه قابل قبول نبوده است.

امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: شورای پنجمی که در ابتدای مسئولیت خود فضای شهر را دو قطبی کرد و محکوم یک دادگاه را بعنوان شهردار شهر پر از گرفتاری مسجدسلیمان انتخاب نمود . چرا بعد از گذشت سه سال و اندی از مسئولیتشان ، باید با امام جمعه ای که طی سالهای گذشته نشان داد با هیچ عزل و نصب و پستی کار ندارد و تنها به امور فرهنگی و اجتماعی شهر میپردازد تنها دو بار دیدار کنند؟؟ آن هم دو دیدار نمادین.

وی افزود : چرا بر روی صندلی شهرداری اینقدر مناقشه باشد؟؟ چرا جلسات خانگی برگزار میشود که پس از آن متهم به معامله و دخالت در عزل و نصب ها شوند؟ جلسات باید در صحن علنی و در حضور خبرنگاران برگزار شود.

وی گفت : در خاتمه از استاندار محترم، نماینده ، فرماندار و شورای تامین انتظار داریم کمک کنند که چرا مصالح مهم یک شهر ۱۳۰ هزار نفر را سالهاست یک عده به باد می دهند؟؟ خون مردمی که از مسکن، بازار، قیمت ها و بیکاری به جوش آمده است.

دکتر علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع نمازگزاران بیان داشت : مسجدسلیمان سالهاست به کشور نفت و گاز و آب و نان داده است، اندیکا قطب تولید برق آبی کشور است،بیش از ۲۵% از منابع آب شیرین قابل تنظیم ایران در حوزه انتخابیه ما وجود دارد.بیش از ۱۰۰ هزار هکتار زمین مرغوب در منطقه ما وجود دارد که این ظرفیت ها متاسفانه طی ۴۰ سال گذشته دیده نشد و مغفول باقی ماند.

وی ادامه داد : حق و حقوقی که مردم حوزه انتخابیه دارند و بار امانتی که بر دوش بنده گذاشتند به هیچ عنوان قابل معامله نیست و باید همواره برای رفع مشکلات مطالبه گری کنیم .

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود : یک روز پس از انتخابات پیرامون حل مسائل منطقه رایزنی خود را آغاز نمودم که تاکنون با ۴۱ مدیرکل دیدار و گفتگو کرده ام و الحمدلله پیگیری ها در سطح ملی کشیده است.

دکتر ورناصری در پایان گفت: بعنوان خادم مردم دست یاری  و استمداد را به سمت تک تک کسانی که دغدغه آینده این منطقه را دارند ، دراز میکنم.

نام:

ایمیل:

نظر: