پیام سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر

عصر مسجدسلیمان // سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در متن پیام بهزاد شیانخواه آمده است: سوم خرداد ، رو ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در متن پیام بهزاد شیانخواه آمده است:

سوم خرداد ، روز پیروزی روشنی بر ظلمت و حق علیه باطل بود . دشمن تا دندان مسلح بعثی که به لطف تجهیزات شرقی و غربی توانست برای مدتی خرمشهر را تبدیل به خونین شهر نموده ، از مام میهن جدا نماید ؛ نتوانست در برابر اراده الهی و عزم ملّی جوانان ایران زمین مقاومت نماید و خرمشهر عزیز بعد از ۵۷۶ روز دوری از آغوش میهن به سرزمین مادری بازگشت .
سوم خرداد یادآور حماسه های فرزندان این ملت از ارتش ، سپاه ، بسیج و همه آحاد مردم شریف ایران اسلامی از خراسان در شمال شرق تا خوزستان در جنوب غرب است .
گرامی می داریم حماسه آزادسازی خرمشهر مظلوم را و ارج می نهیم به جوانانی که چشم بر جوانی و خواسته های خود فرو بستند و جان عزیز در طبق اخلاص نهادند تا خاک ایران زمین زیر چکمه دشمن بعثی لگدکوب نگردد .
گرامی میداریم ایثار فرزندان امام راحل مان را که گوش به فرمان پیر جماران ، ندای مراد خود را لبیک گفتند و دشمن دد منش را در رسیدن به نیّات شوم خود ناکام ساختند .
سوم خرداد ، یک روز نیست ؛ یک تاریخ است . تاریخی به بلندای ایمان و ایثار و اخلاص در عمل .
به روح پرفتوح امام شهدا و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، به ویژه شهدای حماسه مقاومت خونین شهر و شهدای فتح خرمشهر درود می فرستیم و با آنان عهد می بندیم تا جان در بدن داریم پیرو راهشان باشیم .

بهزاد شیانخواه
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: