دیدار دکتر علیرضا ورناصری با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دیدار نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار که در محل دفتر سید مرتضی بختیاری در کمیته امداد امام خمینی (ره ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر علیرضا ورناصری با سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این دیدار که در محل دفتر سید مرتضی بختیاری در کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت پذیرفت هر دو طرف بر لزوم رفع مشکلات مردم محروم و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید داشتند.

دکتر علیرضا ورناصری با اشاره به امدادرسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های بی بضاعت با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان، حمایت هدفمند از ایشان و ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده‌های تحت پوشش، ترویج کار و فعالیت های اقتصادی را از عوامل موثر جهت محرومیت زدایی دانست.

وی تلاش برای پیشگیری از گسترش فقر در چهار شهرستان و ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی در جهت توانمندسازی نیازمندان شامل : توسعه پوشش بیمه اجتماعی را از دیگر وظایف خطیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست.

در خاتمه دکتر ورناصری فراهم آوردن امكانات و تسهيلات براى خودكفايى محرومان از طريق آموزش مهارت هاى فنى و حرفه اى و امكانات توليدى و كمكهاى سرمايه اى را از جمله اقدامات لازم این سازمان جهت محرومیت زدایی از چهره چهارشهرستان حوزه انتخابیه دانست.

 

نام:

ایمیل:

نظر: