مسجدسلیمان جولانگاه زمین خواران / اسلحه کشی برای مامورین شهرداری مسجدسلیمان در روز روشن

عصر مسجدسلیمان // سرپرست امور شهر شهرداری مسجدسلیمان از اسلحه کشی افراد زمین خوار بر روی مامورین امور شهر شهرداری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شهرداری ، سعید علیجانی سرپرست امور شهر ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست امور شهر شهرداری مسجدسلیمان از اسلحه کشی افراد زمین خوار بر روی مامورین امور شهر شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شهرداری ، سعید علیجانی سرپرست امور شهر شهرداری مسجدسلیمان در این رابطه گفت : روز پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ مامورین اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان که وظیفه آنها جلوگیری ازساخت وسازهای غیرمجاز است،گزارش ساخت وسازغیرمجازی از محله هنرستان روبروی ایستگاه برق دریافت کردند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد : این ساخت وسازمربوط به آقای ( ق ز ) و داماد ایشان (آقای ش) بوده که به محض اینکه مامورین اجرائیات سرمحل حاضر شدند پسر یا داماد آقای ( ق ز) اسلحه خود رابرداشته و همانطور که در عکس پیداست با رفتن بر بالای ساختمان مامورین امور شهر شهرداری را نشانه گرفت که خوشبختانه مامورین اجرائیات که این روزها مظلوم ترین افراد جامعه قرارگرفته اند چاره ای جز فرار وترک محل نداشتند.

علیجانی افزود : طبق گزارش اهالی بعد از یک ساعت مامورین اطلاعات به محل اعزام شدند و فرد خاطی را دستگیر واسلحه اورا ضبط کردند.

رییس امور شهر شهرداری مسجدسلیمان ادامه‌‌ داد : یک نکته را خطاب به مطالبه گران شهرم که این روزها درفضای مجازی مامورین شهرداری را سیبل قرارداده اند و ناعادلانه عملکرد وخدمات آنها را نادیده گرفته اند عرض میکنم ؛ اگر قراربراین باشد متخلفین ساخت وسازهای غیرمجاز هرکدام بخواهد به نحوی ( با اسلحه، بنزین، نفت یا چاقو) و با تهدید مامورین اجرائیات صاحب ملکی به ارزش چندصد میلیون شود و بیت المال را غارت کند، مامورین اجرائیات باید دربرابر تهدیدات آنها مهربان و رئوف برخورد کنند و از وظیفه خود چشم پوشی کنند تا زمین خوار بیت‌المال را مال خود کند ، آیا بنظرشما عملکرد مثبتی خواهیم داشت؟؟؟؟

علیجانی گفت : از دادستان محترم تقاضامندم با توجه به اینکه متخلفین ساخت وسازهای غیرمجاز هر روز مامورین اجرائیات را که وظیفه آنها دفاع و محافظت از بیت المال است را تهدید میکنند با آنها برخورد قانونی انجام گیرد.قانون برای همه است فرقی ندارد نظامی، فرهنگی و یا هر شخص دیگری که باشد

نام:

ایمیل:

نظر: