الزام ارسال پیامک دریافت تسهیلات از شماره سرپرست خانوار موجب ازدحام جمعیت در جلوی دفاتر پیشخوان ها شده است

عصر مسجدسلیمان // کار توزیع سیمکارت در شهرستان مسجدسلیمان و اکثرشهرستانهای کشور به علت ازدحام مردم در مقابل دفاتر پیشخوان به جهت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به نظر می رسد باید متوقف شود. والا شاهد شیوع بیشتر بیماران کر ...

عصر مسجدسلیمان // کار توزیع سیمکارت در شهرستان مسجدسلیمان و اکثرشهرستانهای کشور به علت ازدحام مردم در مقابل دفاتر پیشخوان به جهت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به نظر می رسد باید متوقف شود. والا شاهد شیوع بیشتر بیماران کرونایی خواهیم بود.

 

با آغاز فعالیت دفاتر پیشخوان برای توزیع سیمکارت‌های رایگان به سرپرستان خانوار جهت استفاده از تسهیلات مربوط به کرونا از سوی دولت ، بسیاری از متقاضیان فاقد خط تلفن همراه به نام خود برای دریافت سیمکارت در مقابل این دفاتر ازدحام چشم گیری کردند.

 

ستاد مقابله با کرونای شهرستانها باید هرچه سریع تر چاره اندیشی کنند و از طریق استانداران اشکال این کار را به اطلاع دولت مردان برسانند. با مشاهده صف‌های طولانی و بهم فشرده مردم بدون استفاده از ماسک و دستکش …خطر انتقال در بین شهروندان ضریب قابل توجه ای بخود خواهد گرفت لذا در اولین اقدام ضرورت دارد توزیع سیم کارت تا پیش گرفتن روش بهتری تعطیل شود.

و در جهت پیشگیری از هرگونه بی‌توجهی به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تمهیدات لازمی برای خلوت شدن این دفاتر و دسترسی آسان مردم به دریافت سیمکارت از جمله ارائه شماره نوبت و خبر تلفنی از طریق متصدیان دفاتر پیششخوان در نظر گرفته شود.

 

از انجا که بیشتر شهروندان دارای تلفن همراه بوده ولی بسیاری از آنها از سیمکارت نزدیکان خود همچون فرزندان… استفاده می‌کنند و الزام به ارسال پیامک دریافت تسهیلات از سیمکارت با مشخصات شماره ملی افراد منجر به ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر شده است ای کاش دولت مردان نگاه کارشناسی شده تری می داشتند و شاید لازم باشد این الزام حذف شود.

محمد رضا کرم زاده-مسجدسلیمان۹۹٫۱٫۳۰

نام:

ایمیل:

نظر: