تقدیر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است: همانگونه که از ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن پیام به شرح ذیل است:
همانگونه که از مردم فهیم و با درایت شهرستان مسجدسلیمان انتظار می رفت با شرکت گسترده در راهپیمایی و جشن بزرگ ملی ۲۲ بهمن، بار دیگر شکوه، عظمت و پایبندی خود را به اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی نشان دادند و ثابت کردند که علیرغم همه مشکلات و تبلیغات دشمنان کماکان آماده ایثار و جانفشانی در راه اعتلای اسلام و ایران هستند.

اینجانب ضمن تشکر از تمامی اقشار جامعه مسجدسلیمان اعم از فرهنگیان، کارگران، کارکنان دولت، نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی، اصناف، دانشجویان، دانش‌آموزان، کشاورزان و فعالان بخش‌های اقتصادی برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برای همه آرزوی سربلندی و موفقیت و بهروزی در راه اعتلای ایران سربلند اسلامی و مسجدسلیمان عزیز را دارم و بر خود می‌بالم که خداوند سبحان توفیق خدمتگذاری به چنین مرمان بزرگ و با صلابتی را عطا فرموده است.
امیدوارم در آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرستان مسجدسلیمان با توجه خاص مسئولان و مشارکت و همدلی مردم شاهد تحول و تغییرات اساسی در همه ابعاد و زمینه‌ها باشد.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان
وحید زمانی حموله

نام:

ایمیل:

نظر: