جلسه شورای ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // در غیاب برخی از روسای ادارات جلسه شورای ورزش و جوانان مسجدسلیمان با حضور معاون فرماندار برگزار شد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست اردوان قنبری معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری مسج ...

عصر مسجدسلیمان // در غیاب برخی از روسای ادارات جلسه شورای ورزش و جوانان مسجدسلیمان با حضور معاون فرماندار برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این نشست اردوان قنبری معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به اهمیت نقش جوانان در توسعه همه جانبه کشور اشاره نمود.

وی افزود : شورای ورزش یکی از شوراهای بنیادی و اساسی در شهرستان است که مدتی است مورد بی مهری و کم توجهی برخی مسئولین قرار گرفته است.

قنبری ادامه داد : لازمه توسعه و پیشرفت هر جامعه ای نیازمند توجه ویژه به نیروی انسانی به ویژه قشر جوان می باشد.

معاونت سیاسی و اجتماعی فرماندار در ادامه بیان نمود: برای حل آسیب های اجتماعی نیازمند توجه ویژه به مسائل جوانان می باشیم و در این راه ورزش می تواند یکی از راه های اصلی در امان نگه داشتن جوانان جامعه از آسیب های اجتماعی باشد.

در ادامه جلسه امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضمن گلایه از عدم حضور بسیاری از دستگاهها در جلسه شورای ورزش اظهار داشت : انتظار میرود ادارات شهرستان نسبت به مقوله ورزش ارزش بیشتری قائل شوند و در جلسات حضور پیدا کنند چرا که ورزش بهترین راه مبارزه با آسیب های اجتماعی است و آحاد جامعه را در بر می گیرد.

وی ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد این اداره در حوزه زیرساخت ها بیان داشت: در۳ سال گذشته در مجموع ۱۹ فضای ورزشی بازسازی و احداث شد، عملیات احداث ۷ زمین چمن مصنوعی اجرا شد که تاکنون ۲ زمین چمن به بهره برداری رسید و ۵ پروژه دیگر مراحل پایانی خود را طی می کنند همچنین وسایل سرمایشی و گرمایشی جهت نصب در اماکن ورزشی با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان تامین و خریداری شد.

جمالپور افزود : در دوره سرپرستی فرمانداری مهندس قنبری ۶۰۰ میلیون تومان تجهیزات جهت خوابگاه ورزشکاران اختصاص داده شد که چند روز گذشته به صورت کامل به اداره ورزش و جوانان تحویل داده شد و در این زمینه از این پس قادر هستیم تا مسابقات ورزشی در سطوح مختلف را در سطح شهرستان میزبانی نماییم.

در ادامه جلسه ابراهیم شهنی رئیس هیئت والیبال مسجدسلیمان عنوان کرد : هر نهادی علاوه بر برنامه های سازمانی خود، باید به مقوله ورزش نیز توجه نماید اما متاسفانه شاهد کم کاری اکثر ارگانهای شهرستان در این حوزه هستیم.

در ادامه جلسه پس از بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه ورزش و ارائه پیشنهادات و تبادل نظر همه اعضا مصوباتی به تصویب شورای ورزش رسید که مهمترین آنها به شرح ذیل است:

۱- برگزاری جلسه با فرماندار جهت تحویل ساختمان اداره ورزش و جوانان ظرف روزهای آینده

۲- کمک به هیات ناشنوایان از طریق اداره بهزیستی

۳-مکاتبه با بنیاد شهید شهرستان جهت بازسازی سالن جانبازان

 

نام:

ایمیل:

نظر: