مسابقات ماراتن ایروبیک در مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // مسابقات ماراتن ایروبیک در دو رده بزرگ سالان و کودکان به مناسبت دهه فجر با شعار طرح ملی فجر تا نوروز زیر نظر هیئت ورزش های همگانی در سالن تختی برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان زیبا عالی پور ...

عصر مسجدسلیمان // مسابقات ماراتن ایروبیک در دو رده بزرگ سالان و کودکان به مناسبت دهه فجر با شعار طرح ملی فجر تا نوروز زیر نظر هیئت ورزش های همگانی در سالن تختی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان زیبا عالی پور مسئول کمیته ایروبیک شهرستان با اعلام خبر فوق اظهار داشت:  مسابقات ماراتن ایروبیک در دو رده سنی بزرگسالان و کودکان در تاریخ ۹۸/۱۱/۱۷ با حضور مربیان ،باشگاه داران و ورزشکاران برگزار شد که در نهایت از ۱۰ نفر از برندگان ۲ رده سنی با اهدا لوح تقدیر شد.

وی افزود : مربی اجرا کننده رده بزرگ سالان سرکارخانم عالی پور ، رده سنی کودکان سرکار خانم راهداری و داوری این مسابقات را سرکار خانم ها : نسیم بهداروند و پیمانه شیلایی بر عهده داشتند.

عالی پور ادامه داد : در پایان از سرکار خانم فروغ سواری پور به پاس سالها خدمت و ارتقاء ورزش شهرستان از طرف کمیته ایروبیک با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد .

 

نام:

ایمیل:

نظر: