آیین تجلیل از قهرمانان هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت دهه فجر آیین تجلیل از قهرمانان هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان با حضور معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری و معاونت امور ورزش اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلی ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت دهه فجر آیین تجلیل از قهرمانان هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان با حضور معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری و معاونت امور ورزش اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی ضمن تشریح عملکرد این هیئت طی سال جاری اظهار داشت : طی سال جاری بسیاری از ورزشکاران مقام های بسیار ارزنده ای را در سطح کشور و استان کسب نمودند که لازم بود از این عزیزان به نحو شایسته تجلیل بعمل آوریم.

وی افزود : در سال ۹۸ فعالیت های بسیار خوبی را در کمیته های زیرمجموعه هیئت انجمن های ورزشی شاهد بودیم به طوریکه کمیته اسپوکس شهرستان در سطح کشور حضور بسیار چشمگیری را هم در بخش آقایان و هم بانوان داشته است.

زکی پور افزود : کمیته های موی تای و سپک تاکرا نیز مقام خوبی را در سطح استان برای مطجدسلیمان به ارمغان آوردند. همجنین رشته های جدیدی مانند راگبی، pes و بازیهای الکترونیک را در سطح شهرستان فعال نماییم.

وی ادامه داد : برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی ورزشی با همکاری روابط عمومی و معاونت فرهنگی شهرداری و آموزش و پرورش مسجدسلیمان از دیگر اقدامات هیئت انجمن های ورزشی طی سال جاری بوده است.

در ادامه سارا قنبری مسئول کمیته اسپوکس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، عنوان کرد : خدا را شاکریم که توانستیم طی سال گذشته با کسب مقام های کشوری برای شهرستان مسجدسلیمان افتخار آفرینی کنیم به طوری که ۳ اسپوکس کار شهرستان مسجدسلیمان جهت حضور در مسابقات آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

در ادامه مراسم با اهدا لوح از قهرمانان کشوری و استانی کمیته های زیر مجموعه و کادر اجرایی این هیئت تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در پایان این مراسم با اعطا احکامی، اعضا جدید هیئت انجمن های ورزشی معرفی شدند که اسامی آنها به شرح ذیل میباشد :

مجید رستمی  دبیر هیئت

سامره جعفری  مسئول کمیته انضباطی

فرزانه لیموچی کمیته آموزش

مینا شیروانی   کمیته فرهنگی

حدیث جهانگیری  روابط عمومی

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: