دومین دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسی قطعات جوشکاری شده با چشم در مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // با حضور سواعدی مدیرکل و جمعی از پرسنل اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان، دومین دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسی قطعات جوشکاری شده با چشم به میزبانی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مسجدسلیمان با حضور ۳۰ شرکت ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور سواعدی مدیرکل و جمعی از پرسنل اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان، دومین دوره مسابقات آزاد مهارت بازرسی قطعات جوشکاری شده با چشم به میزبانی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مسجدسلیمان با حضور ۳۰ شرکت کننده از شهرهای استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سواعدی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خوشحالیم که مسجدسلیمان به عنوان شهر اولین ها میزبان این مسابقات است زیرا این مسابقات، بیشتر باعث ارتقاء آموزش مهارت برای هنرجو و هنرآموزان خواهد شد.
وی ادامه داد:برگزاری دوره های آموزشی در یک رشته قطعا باعث رشد و تعالی دیگر رشته ها خواهد شد که این مهم علاوه بر ارتقاء سطح هنرآموزی و رشته های متعدد باعث خودباوری هم خواهد شد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه های آموزشگاه های آزاد در مرکز فنی و حرفه ای مسجدسلیمان گفت:آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای باید سعی کنند در یک بازه زمانی مشخص شده یک آموزش یا فن جدید را به لیست خود اضافه کنند زیرا یکی از دلایل تعطیلی برخی آموزشگاه های فنی و حرفه ای عدم نوآوری و نبود تنوع در رشته ها است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: