نشست شورای سلامت شهرستان اندیکا برگزار شد

عصرمسجدسلیمان //  نشست شورای سلامت باحضور فرماندار ،بخشداران ،دبیر شورای سلامت و سایر مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان در ابتدای نشست حیدر کاظمی سرپرست فرمانداری اندیکا ضمن خیر ...

عصرمسجدسلیمان //  نشست شورای سلامت باحضور فرماندار ،بخشداران ،دبیر شورای سلامت و سایر مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان در ابتدای نشست حیدر کاظمی سرپرست فرمانداری اندیکا ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی مهندس و شهدای مدافع حرم به تببین نقش و اهداف مهم شورای سلامت پرداخت و اظهار داشت: در بحث سلامت و امنیت غذایی گزارشات ارائه شده توسط اعضا نسبتا مطلوب بوده و انتظار ما از مدیران این است وقتی که مصوبات را اجرائی می کنید گزارشات را هم به فرمانداری ارسال نمایند.

حیدر کاظمی افزود : با تدابیر استاندار و وزارت کشور همچنین نظر به شرایط و تقسیمات جغرافیایی شهرستان اندیکا که جزء شهرستانهای محروم استان خوزستان و ۳۱ شهرستان محروم کشور لقب گرفته است ،باید نگاه ویژه در همه حوزه ها به ویژه درمان صورت پذیرد و باید از فرصت به دست آمده بهترین وبیشترین بهره را برد.

این مقام مسئول در ادامه جلسه به مشکلات شهرستان در زمینه های اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: نیاز است توجه بسیار جدی و کاربسیار بزرگ برای درمان و دیگر زمینه صورت پذیرد هم چنین نابسامانی ها و مشکلاتی که در حوزه درمان وجود دارد، باید بتوانیم کار کنیم تا به اهداف بزرگ خود که همان توسعه و پیشرفت شهرستان است برسیم .

سرپرست فرمانداری شهرستان اندیکا ضمن تشریح ویژگی های منحصر به فرد مجمع خیرین ادامه داد : مجمع خیرین تمامی ظرفیت مردم ،نهادهای دولتی و غیر دولتی را به کار می گیرد و برای ارتقاء سلامت ،ترویج و فرهنگ سلامت و آموزشی که به مردم داده می شود تا حتی یک زمین یا تخت کوچک برای مشارکت در طرح توسعه سلامت و امنیت غذایی بسیار تاثیر گذار و نقش آفرین است.در پایان هم دکتر وحید کاظمی دبیر شورای سلامت ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل و توافق سایر اعضا تصمیمات و تدابیر لازم برای سلامت و درمان شهرستان گرفته شد.

نام:

ایمیل:

نظر: