عیادت شهردار مسجدسلیمان از بهروز صالحی پیشکسوت عرصه رسانه

عصر مسجدسلیمان // دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان از بهروز صالحی پیشکسوت عرصه خبر و رسانه شهرستان مسجدسلیمان عیادت نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شعبانی شهردار مسجدسلیمان در این دیدار ضمن آرزوی بهبود و ...

عصر مسجدسلیمان // دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان از بهروز صالحی پیشکسوت عرصه خبر و رسانه شهرستان مسجدسلیمان عیادت نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شعبانی شهردار مسجدسلیمان در این دیدار ضمن آرزوی بهبود و سلامتی بهروز صالحی پیشکسوت خبر و‌ رسانه نقش پیشکسوتان رسانه در توسعه فرهنگی در جامعه را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: قدردانی و‌ تکریم و ارج نهادن به این عزیزان وظیفه همگان است.

شهردار مسجدسلیمان در خصوص مشکلات و سختی های شغل خبرنگاری اظهار کرد: خبرنگاری اگر چه در ظاهر شغل شیرین و‌ لذت بخشی نمود می کند اما در باطن با رنج ها و مشکلات طاقت فرسایی همراه است که باعث شده است این حرفه در زمره مشاغل سخت و طاقت فرسا قرار بگیرد. زحمات پیشکسوتان رسانه که عمر خود را در جهت مطالبه گری و‌ انعکاس اخبار شهرستان سپری کردند شایسته بهترین تقدیرهاست.

گفتنی است دیدار شهردار مسجدسلیمان از بهروز صالحی پیشکسوت عرصه رسانه و مطبوعات با حضور محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان، بخشدار مرکزی و جمعی دیگر از مدیران و معاونان ادارات شهرستان مسجدسلیمان انجام شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: