جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه و سایر اعضا شورا روز چهارشنبه ۹۸/۱۰/۱۸ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه حجت ال ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری، امام جمعه و سایر اعضا شورا روز چهارشنبه ۹۸/۱۰/۱۸ در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی بیان داشت: شهادت سردار سلیمانی اتفاقی بود که همه مردم و مسلمانان را ناراحت کرد اما مردم ایران با حضورشان نشان دادند که همیشه انقلابی، ولایی و در صحنه هستند.

وی ادامه داد: در روزگاری که خارج سعی دارد نشان دهد که مردم عوض شدند بازهم مردم نشان دادند علی رغم نارضایتی از بحث اقتصادی،دیانت و حمایت خود را از انقلاب و اسلام حفظ خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی مسجدسلیمان،بحث فرهنگی است عنوان کرد: بزرگترین مشکل شهر ما بحث فرهنگ عمومی است که معتقدم دچار یک بیماری است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: هر فردی هم که برای مجلس انتخاب شود بنده هیچ اعتمادی به آینده ندارم زیرا مشکل مسجدسلیمان، فرهنگ و خرد است این را زمانی میگویم که معیار اول انتخابات در مسجدسلیمان بحث طایفه است چون تجربه نشان داده که هیچکس به فردی جز هم طایفه ای خود رای نمی دهد.

وی در پایان گفت:در عزل و نصب ها دخالت نمیکنم اما با کار و عملکرد کار دارم زیرا اگر هم دست به دست هم به مردم خدمت کنیم بدون شک انقلاب اسلامی به تمام اهداف خود خواهد رسید .

در ادامه سرهنگ حسینی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه مسجدسلیمان اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم بوده است در واقع دولتی که در دنیا خود را بعنوان حافظ حقوق بشر و ضدتروریسم معرفی کرده است به صورت علنی و در اقدامی جنایتکارانه فرمانده نظامی کشوری دیگر را ترور می کند و بلافاصله مسئولیت ترور را برعهده می گیرد که این نشان دهنده خباثت و رذالت این جانیان است .

وی افزود: شهید سلیمانی بیش از ۴۰با تروریسم و استکبار جهانی مقابله کرد ، شهادت سردار سلیمانی جهان اسلام را متحد کرد، انسجام ملی و جهانی شکل گرفت و ۱۳ دی ماه بعنوان نماد مقابله با استکبار و مقاومت نامگذاری شد.

در ادامه جلسه دکتر نوید شعبانی شهردار مسجدسلیمان بیان کرد : شهرداری مسجدسلیمان شهرداری بسیار پرحاشیه ای است ، در بدو ورود بنده بعنوان خادم مردم، با معضلات زیادی مواجه شدیم .

وی ادامه داد : در حوزه خدمات شهری ایرادات بسیاری وجود داشت ، کشتارگاه شهرداری دارای مشکلات عدیده ای میباشد که جلسات متعددی در این رابطه تشکیل و راهکارهای خوبی ارائه شد.

شهردار مسجدسلیمان افزود: در بحث آرامستان ها نیز مشکلاتی وجود دارد چرا که ظرفیت آرامستانها در حال پرشدن می‌باشند که در این خصوص طرح فاز دوم آرامستان چهار بیشه آماده شده است ، همچنین آرامستان نمره ۱۱ را طراحی نمودیم و امیدواریم با همراهی و همکاری شرکت نفت وارد فاز اجرایی آن شویم هرچند این آرامستانها در شهرستان کافی نیست و مسجدسلیمان نیازمند یک آرامستان وسیع و مکانیزه است.

شعبانی با اشاره به تعمیر کلیه ماشین آلات مکانیزه شهرداری تصریح کرد : در زمینه فنی و عمرانی نیز قرارداد های منعقد شده ایرادات زیادی وجود داشت که الحمدلله این ایرادات ساماندهی شده است و قراردادها با استانداردهای فنی بسته می شوند.

وی در خصوص مبحث آسفالت معابر گفت : در گذشته در بسیاری از موارد دستگاههای خدمات رسان بدون اخذ مجوز از شهرداری اقدام به حفاری میکردند که با رایزنی های متعدد این مشکل در حال رفع شدن است همچنین با تلاش شبانه روزی ۲۸۰۰ تن قیر جهت آسفالت معابر مسجدسلیمان مصوب شده است.

در پایان جلسه سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان عنوان کرد: از اقتدار و حمله موشکی سپاه تشکر می کنم که در زمان مناسب به اقدام اخیر آمریکا پاسخ قاطع داد.

وی ادامه افزود : از زحمات بی دریغ پزشک حاذق و جوان یعنی رضا جباری تشکر و قدر دانی را دارم چون بدون هیچ چشمداشتی به درمان و ویزیت رایگان مردم و هم وطنان خود می پردازد که اینها باید قدردانی و معرفی شوند.

پاکدل ادامه داد: در زمان ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه مسجدسلیمان افراد مختلف از طیف های مختلف جامعه آمدند و ثبت نام کردند و همه هدف ما این است که انتخاباتی پرشور داشته باشیم و حق کسی در این میان ضایع نشود.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در خاتمه سخنان خود بر لزوم همکاری ادارات با فرمانداری برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات تاکید کرد و گفت:مدیران ادارات مراقب باشند که اموال و منابع دولتی در جهت استفاده انتخاباتی برای فرد یا افرادی قرار نگیرد و انتظار می رود مدیران ادارات در ساعت مقرر در اداره خود حضور داشته باشند تا رضایت مردم عزیز حاصل شود.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: