بازدید سرپرست فرمانداری اندیکا از روستاهای بخش مرکزی و آبژدان

عصر مسجدسلیمان // سرپرست فرمانداری اندیکا به همراه  تعدادی از مدیران ادارات از روستاهای حسین آباد ،قلعه زراس ،بوستانک ،بزک آباد، بگسی ،مزارنده و گرتین امامی در روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۰ بازدید نمود. به گزارش پایگاه خبری ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست فرمانداری اندیکا به همراه  تعدادی از مدیران ادارات از روستاهای حسین آباد ،قلعه زراس ،بوستانک ،بزک آباد، بگسی ،مزارنده و گرتین امامی در روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۰ بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر کاظمی سرپرست فرمانداری اندیکا حضور در این روستاها را نتیجه پیگیری شورا و دهیاران دانست و گفت : شورا و دهیار نقش موثری در توسعه و پیشرفت روستاها دارند  و امیدواریم با یاری خداوند متعال و با همت مدیران مربوطه و دستگاههای خدمات رسان بتوانیم شاهد توسعه،پیشرفت و آبادانی روستاهای مذکور در آینده نزدیک باشیم .

وی هدف از بازدیدهای صورت گرفته را بررسی و رسیدگی به مشکلات روستا عنوان کرد و ادامه داد : رساندن محیط روستا و عشایر به سطح جامعه و رضایت بخشی زندگی مردم در اولویت فرماندار می باشد .تا شهرستان اندیکا روی  نوار توسعه و پیشرفت قرار گیرد .

در ادامه نماینده عالی دولت تاکیدات لازم را به ادارات مربوطه و اقدام عملی جهت رفع مشکلات مطرح شده را صادر نمود که از جمله آنها: مقررگردید اداره راهداری و حمل نقل جاده ای نسبت به بهسازی و آسفالت جاده بزک آباد ، اداره برق نسبت به نصب و روشنایی معابر و محدوده روستا بزک آباد ،جهاد کشاورزی در حوزه روان آب ها ،آموزش’وپرورش در زمینه تعمیر ،تجهیز و تخصیص مدرسه روستاهای مذکور، کد مدرسه روستا بزک آباد و بخشدار مرکزی نسبت به لایروبی و ارتقاء دیواره پل جهت جلوگیری از ورود آب به حریم سکونت گاه در روستای حسین آباد، اداره آبفا روستایی در زمینه تامین آب شرب پایدار اقدامات لازم را به عمل آورند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: