درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم مانع از تحقق خواب های آشفته دشمنان ملت شد

عصر مسجدسلیمان // مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دیماه شهرستان اندیکا با حضور مهندس علی عسگر ظاهری، امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و مردم انقلابی این شهرستان در شهر قلعه خواجه برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسل ...

عصر مسجدسلیمان // مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دیماه شهرستان اندیکا با حضور مهندس علی عسگر ظاهری، امام جمعه، فرماندار، روسای ادارات و مردم انقلابی این شهرستان در شهر قلعه خواجه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت:فرا رسیدن ۹ دی روز میثاق دوباره امت با امامت،یاداور وقوع حماسه ای است که با بصیرت انقلابی ملت رشید ایران اسلامی به وقوع پیوست و مانع تحقق خواب های آشفته دشمنان ملت شد.

وی در ادامه افزود: فتنه بزرگ ۸۸ با درایت مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم خاموش شد و امروز با مشخص شدن زوایای پیدا و پنهان این واقعه و مشخص شدن نقش دولت های استکباری،بیش از پیش حضور چشمگیر مردم در ۹ دیماه مورد تحسین همه دوستداران انقلاب قرار گرفت.

ظاهری در پایان تصریح کرد: راه غلبه بر همه مشکلات موجود در کشور،اتحاد،یکپارچگی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری است و یقین دارم به زودی با گذر از تنگناها حرکت به سمت توسعه را با شتاب بیشتری ادامه خواهیم داد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: