جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری و اعضا شورای اداری در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور سرپرست فرمانداری و اعضا شورای اداری در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) و روز دانشجو اظهار داشت : با توجه وقوع حوادث اخیر در سراسر کشور و ایجاد آسیب های مادی و معنوی قابل توجه و از دست دادن تعداد زیادی از هموطنانمان به صورت ناخواسته ، در شهرستان مسجدسلیمان با همدلی بین اعضا شورای تامین ، مدیریت بسیار مناسبی بر فضا حکمفرما شد به طوری که جزو نادرترین شهرهای استان و کشور بودیم که اتفاق چشمگیر و ناگواری در آن به وقوع نپیوست و در این جا لازم می دانم خالصانه از همت اعضا شورای تامین شهرستان تشکر و قدردانی نمایم.

وی ادامه داد : همدلی بین مدیران در شهرستان محروم و زلزله زده مسجدسلیمان موجب پیشرفت امور و رفع مشکلات و دغدغه های مردم خواهد شد به طوری که این همدلی ها باید در انتخابات دوم اسفند با حضور حداکثری مردم متبلور شود، همه مدیران بعنوان نیروهای موثر و فرهیخته شهرستان ضمن تلاش برای رفع دغدغه های شهروندان باید مردم را به حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای ترغیب نمایند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجدسلیمان با حضور و ثبت ۵۷ نفر از اقوام مختلف به پایان رسید که این تعداد گویای این مطلب است که شاهد انتخاباتی پرشور در دوم اسفندماه خواهیم بود.

حجتی نیا در ادامه بیان نمود : قانون همه مدیران دولتی را از جانبداری از کاندیدای خاص منع کرده است ، هیئت نظارت شهرستان و دستگاههای قضایی و امنیتی هرگونه فعالیت انتخاباتی مدیران شهرستان را رصد می کنند لذا از همه مدیران می خواهم وفق قانون جهت سلامت انتخابات و حضور گسترده مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در ادامه جلسه علی اسکندری دادستان مسجدسلیمان ضمن عرض تاسف و تسلیت جان باختن خانواده مسجدسلیمانی بر اثر تصادف بیان کرد : چرا باید در شهرستان مسجدسلیمان با این همه ظرفیت ، هرساله شاهد چنین حوادث دردناکی باشیم؟ جاده ای که در واقع ۳ شهرستان را به هم متصل می کند و جاده ارتباطی بین استان خوزستان و چهارمحال است و با کمترین هزینه ظرفیت دوباند شدن را دارد چرا باید موجب شود خانواده ای اینگونه از بین برود و مشکلات و آسیب های اجتماعی را به وجود آورد؟ چرا اورژانس جاده ای در جاده مسجدسلیمان _اهواز وجود ندارد ؟؟ تا کی می خواهیم به فکر منافع شخصی خود باشیم ؟؟

وی افزود : اگر در زمانی که امکان آن وجود داشت با اعتبارات مناسب این جاده تعریض میشد اکنون شاهد چنین اتفاقات ناگواری نبودیم در واقع مسئولین شهرستان طی ادوار مختلف آن طور که باید، دینشان را ادا نکردند. امیدوارم که دیگر شعار دفاع از مردم را سر ندهند چرا که شعار دفاع از مردم در واقع ،رسیدن به اهداف و آرمان های مردم و پاسخگویی به نیازهای و مطالبات به حق آنها است.

دادستان مسجدسلیمان با اشاره به طرح جابجایی شهرستان از ۲۰ سال گذشته خاطرنشان کرد : همه مشکلات حال حاضر را ناشی از عدم پیگیری مسئولین می دانم ، در مقطعی کشور وضعیت اقتصادی مناسبی را داشت اما آنطور که باید در مسجدسلیمان صرف توسعه و آبادانی شهرستان شود صورت نگرفت.

وی در خصوص رانش تپه نفتک تصریح کرد : چندین ماه درصدد تسطیح تپه نفتک بودیم که در این راستا امکانات کافی گرفته شد اما متاسفانه کار پیش نرفت و مجددا حادثه ای رخ داد و چندین خانواده آسیب دیدند . چرا باید از مسئولیت های خود شانه خالی کنیم و پیگیر امور نباشیم؟؟؟ احساس مسئولیت و وجدان کاری را در بین مسئولین شهرستان نمی‌بینم. ما مدیران باید پناهگاه مردم باشیم هرگونه کم کاری مسئولین ، پای نظام و انقلاب اسلامی نوشته می شود، چرا با سهل انگاری و عدم توجه به مشکلات باید نظام اسلامی را خدشه دار کنیم؟؟

اسکندری ادامه داد : سال گذشته لایروبی دره ها و مسیل های سطح شهرستان انجام شد اما هنوز نخاله‌های آنها جمع آوری نشده است تا مجددا این نخاله ها وارد دره ها شدند . چرا هیچ کس پیگیر این مشکل نیست؟؟ چرا در ابتدا به پیمانکار نامه می دهند که تا اطلاع ثانوی از جمع آوری نخاله ها خودداری کنید بعد با بنده تماس می گیرند و می گویند پیمانکار ، کم کاری می کند؟؟

دادستان مسجدسلیمان درخصوص انتخابات پیش‌رو بیان داشت : همه ما علی رغم همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و محرومیت های موجود وظیفه داریم مردم را برای حضور در انتخاباتی پرشور آماده کنیم. در کنار تشویق و ترغیب مردم ، بعنوان مسئولین و پرسنل دستگاههای دولتی مطابق با قوانین حق تبلیغات در ساعات اداری را به صورت مطلق نداریم و نباید به نفع و یا به ضرر کاندیدای خاص تبلیغ نماییم چرا که قانونگذار این امر را جرم و برای آن مجازات تعیین کرده است. همچنین همه امکانات دولتی باید در امر انتخابات به کار گرفته شود اما اینکه وسیله ای در اختیار نامزد خاص قرار بگیرد جرم محسوب می شود.

وی افزود : مطبوعات و نشریات باید دقت داشته باشند مطلب خلاف واقع را له یاعلیه کاندیدی ننویسند و مطلبی را خلاف واقع منتشر ننمایند. ضمن اینکه داوطلبان نمایندگی و طرفدارانشان به هیچ وجه مجاز نیستند بر علیه کاندید دیگر تبلیغ و تخریب کنند.

اسکندری در خصوص هیئت های نظارت و اجرایی عنوان کرد : هیئت های اجرایی و نظارت باید در چارچوب قانون عمل نمایند و از طرفداری و جانبداری از کاندیدای خاص را اجتناب نمایند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: