رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند آذر ماه در مسجدسلیمان برگزار می شود

عصر مسجدسلیمان // رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان از برگزاری رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رحمان محبی رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان از برگزاری رویداد کارآفرینی استارتاپ ویکند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان رحمان محبی رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت : رویداد استارتاپ ویکند یک رویداد تجربی و آموزشی کارآفرینی است که در طی این رویداد شرکت کننده گان با نحوه راه اندازی یک استارتاپ و کسب و‌کار آشنا می شوند.

وی افزود : در این رویداد که با همکاری دانشگاه آزاد طی سه روز برگزار میشود، افراد زیر نظر مربیان مدل کسب و‌کار( business model) و طرح کسب و کار(business plan) خود را طراحی کرده و کار تیمی را تجربه میکنند.

محبی ادامه داد : در پایان به استارتاپهای برتر جوایزی اهدا خواهد شد و درصورت قابلیت تجاری سازی مورد حمایت کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان قرار خواهند گرفت.

رئیس کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری شهرستان مسجدسلیمان در ادامه بیان نمود : از همه ی متخصصین ،ایده پردازان ، بازاریان  و اهالی دانش و‌فن دعوت میشود در این رویداد که بصورت رایگان خواهد بود ثبت نام کنند و با یک تجربه نو اطلاعات و انگیزه خود را جهت راه اندازی یک کسب و‌کار نو افزایش دهند.

وی در خاتمه گفت : زمان ثبت نام و محل برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: