جلسه بررسی مشکلات وهماهنگی اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان اندیکا برگزار شد

عصرمسجدسلیمان // طی نشستی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیکا و جمعی از روسای هیئت های ورزشی مشکلات و معضلات حوزه ورزش وجوانان اندیکا بررسی شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان روح الله احمدی رییس اداره ور ...

عصرمسجدسلیمان // طی نشستی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیکا و جمعی از روسای هیئت های ورزشی مشکلات و معضلات حوزه ورزش وجوانان اندیکا بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان روح الله احمدی رییس اداره ورزش و جوانان اتدیکا در این نشست اظهار کرد : هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربردی ورزش در زندگی فردی و اجتماعی واشاعه توسعه و ترویج ورزش در افراد و هدایت و ارشاد جامعه برگزار می‌شود.

️ وی هدف ازبرگزاری این جلسات را مستلزم برنامه ریزی دانست وافزود: تشکیل این جلسات باید بطور مستمر باشد تا بتوان در این زمینه و با تشکیل این جلسات گام‌های مهمی در جهت توسعه ورزش شهرستان برداشت.

در ادامه این نشست پس از بررسی مشکلات ، روسای هیئت ها برنامه پیشنهادی خود را اعلام نمودند و مقرر گردید به صورت مکتوب این برنامه ها به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارائه شود.

از مهم ترین موارد مورد بحث در نشست ، برگزاری همایش های خانوادگی وکوهپیمایی، دوره های مربیگری و برنامه ریزی های هفته تربیت بدنی بود.

 

نام:

ایمیل:

نظر: