مدیران یا به دنبال تخریب من و یا به دنبال سقوط تیم هستند / برایمان اعصاب بگذارید تا در لیگ برتر بمانیم

عصر مسجدسلیمان //  عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر فولاد خوزشتان با بیان اینکه مدیران یا به دنبال تخریب من و یا به دنبال سقوط تیم هستند، اظهار کرد: نه می‌توانند من را پیش مردم خراب کنند و نه می‌توانند عا ...

عصر مسجدسلیمان //  عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر فولاد خوزشتان با بیان اینکه مدیران یا به دنبال تخریب من و یا به دنبال سقوط تیم هستند، اظهار کرد: نه می‌توانند من را پیش مردم خراب کنند و نه می‌توانند عامل سقوط تیم به دسته پایین‌تر شوند.

وی افزود: این تیم متعلق به مردمی است که آب و هوا ندارند و نباید به دسته پایین تر سقوط کند. ۷۰ درصد درآمد کشور از این استان است اما برای این تیم هیچ هزینه‌ای نمی‌کنند.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به شرایط استقلال خوزستان گفت: به من گفته‌اند یا استعفا بده، یا حامی مالی پیدا کند و یا به بازیکنان بگو پول نداریم؛ من فقط به خاطر عشق به مردم در این تیم مانده‌ام، مردمی که در کوچه و خیابان نگران وضعیت استقلال هستند.

وی با بیان اینکه پیدا کردن حامی مالی چه ربطی به سرمربی تیم دارد، بیان کرد: زمانی که مدیر نداشتیم به دنبال اسپانسر بودم اما حالا که تیم مالک دارد، چرا من باید به دنبال اسپانسر بگردم؟.

ویسی عنوان کرد: می‌گویند که ۳۰ درصد قراردادها پرداخت شده است، آیا ۳۰ درصد قرارداد استقلال خوزستان مشابه ۳۰ درصد سایر تیم‌‍ها است؟ اول فصل از استاندار خواهش کردم که مشکلات تیم را رفع کند الان هم التماس می‌کنم که به خاطر مردم مشکلات مالی استقلال را حل کنند.

وی اظهار کرد: برخی از بازیکنان پول کفش ندارند و ماساژور تیم برای ماساژ بازیکنان پول روغن ندارد، برخی از بازیکنان ما به خاطر ندادن پول شهریه دانشگاه می‌خواهند سرباز شوند.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به بازیکنان گفتم که درست است که پول نداریم اما آبرو که داریم، به خاطر حفظ آبرو در این بازی‌ها حاضر شویم تا تیم سقوط نکند.

وی افزود: تیم استقلال خوزستان ۷ مصدوم دارد، ما اگر چوب بازی هم می‌کردیم نباید اینقدر مصدوم می‌دادیم و همه این اتفاقات به دلیل بی پولی تیم در ابتدای فصل است که نتوانستیم روند آمادگی را به خوبی طی کنیم.

ویسی عنوان کرد: اگر من، کادر فنی و بازیکنان دروغ می‌گوییم بیایند و به مردم بگویند که ما دروغگو هستیم اما در بازی‌های باقی‌مانده برای‌مان اعصای بگذارند چون می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم و در لیگ برتر بمانیم.

وی درباره بازی فردا برابر فولاد خوزستان گفت: برنده شهرآورد از قبل قابل پیش بینی نیست حتی اگر جایگاه دو تیم متفاوت باشد و هرتیمی که بتواند از تک موقعیت‌ها استفاده کند، پیروز می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر: