عملیات اجرایی احداث سه مدرسه روستایی در شهرستان لالی آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // عملیات اجرایی سه مدرسه روستایی در شهرستان لالی با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان روز چهارشنبه ۹۸/۰۷/۱۰ آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مصطفی فاریابی مدیر ...

عصر مسجدسلیمان // عملیات اجرایی سه مدرسه روستایی در شهرستان لالی با حضور علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان شهرستان روز چهارشنبه ۹۸/۰۷/۱۰ آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مصطفی فاریابی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لالی اظهار داشت : با پیگیری مسئولین ارشد شهرستان صبح امروز کلنگ احداث سه مدرسه روستایی در شهرستان لالی در مساحتی با ابعاد ۱۰۹ متر مربع و در مجموع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از منابع ملی و توسط اداره کل نوسازی به زمین زده شد.

وی افزود : این مدارس که در سه روستای لک تنبل ، آبژدان و برکه قرار دارند تا پیش از این دارای بافت فرسوده ای بوده که با همت مسئولین مقرر شد مدارس جدید حداکثر تا پایان اسفندماه ماه به بهره برداری برسند.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لالی ادامه داد : ضمن تقدیر از پیگیری های علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش ، طی هفته های آتی ۴ پروژه دیگر در مرکز شهر لالی و در روستاهای اطراف شهرستان کلنگ زنی خواهند شد تا به امید خدا مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان به حداقل برسد.

علی عسگری نماینده مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی در این خصوص بیان داشت : از یک سال و نیم گذشته شاهد عزم بسیار جدی جهت رفع مشکلات آموزشی حوزه انتخابیه از سوی مسئولان متولی هستیم اما باتوجه به گستردگی مشکلات آموزشی شهرها و روستاها، تلاش و همت بیشتری را میطلبد.

مهندس ظاهری ادامه داد : از ۱۵۳ مدرسه عشایری حوزه ما ۵۰ مدرسه در کانکس و ۵۰ مدرسه دیگر در چادر قرار دارند که قطعا مشکلاتی را برای دانش آموزان در فصول گرما و سرما ایجاد خواهند کرد لذا باید اهتمام بورزیم تا با سعی و کوشش این نواقص را برطرف نماییم.

وی افزود : با توجه به اینکه ۶۱٪ مدارس حوزه انتخابیه دچار فرسودگی هستند مقرر شد طی یک برنامه ۳ساله این میزان به ۳۰٪ تقلیل یابد لذا از مسئولین انتظار میرود دغدغه ها و مشکلات آموزشی را به موقع گزارش دهند تا اقدامات لازم جهت رفع آنها صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: