تقسیم امتیازات در ورزشگاه خالی از تماشاگر/ نفت مسجدسلیمان۱ شهر خودرو۱

عصر مسجدسلیمان //دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پدیده شهر خودرو از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید‌   هفته پنجم لیگ نوزدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ چهارشنبه ۳ مهرماه ۹۸ ...

عصر مسجدسلیمان //دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پدیده شهر خودرو از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید‌

 

هفته پنجم لیگ نوزدهم – استادیوم شهید بهنام محمدی/ چهارشنبه ۳ مهرماه ۹۸ – ساعت ۱۸:۳۰
نفت مسجدسلیمان ۱ – شهر خودرو مشهد ۱
گل: محمد ابراهیمی (۳۲) برای نفت – یونس شاکری (۲۰) برای شهر خودرو
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: قهرمان نجفی و یوسف مغروری
اخطار: موعود بنیادی‌فر (نفت)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: سوشا مکانی، مجید عیدی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، میلاد خدایی‌اصل، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، حسین ابراهیمی (۲+۹۰- سعید آهنی)، سجاد جعفری، محمد ابراهیمی (۵۵- احمد الجبوری) و میرهادی میرجوان (۶۱- فرزاد حاتمی)
سرمربی: مهدی تارتار

شهر خودرو مشهد: سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد محمدی‌مهر، علی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سروش رفیعی (۶۹- مرتضی خراسانی)، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

خلاصه بازی
دیدار نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو مشهد در شرایطی برگزاری می‌شد که تماشاگران از حضور در ورزشگاه محروم بودند و فقط تعدادی از هواداران نفت از بالای ساختمان‌های مجاور ورزشگاه بازی تیم خود را نظاره می‌کردند.

در نیمه اول خروج‌های اشتباه دروازه‌بانان باتجربه دو تیم به مهاجمان فرصت داد تا از این اشتباهات استفاده کنند؛ یونس شاکری در دقیقه ۲۰ دروازه نفت را گشود و محمد ابراهیمی در دقیقه ۳۲ دروازه شهر خودرو را باز کرد تا نیمه اول با تساوی یک – یک تمام شود.

مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم دست به تعویض‌هایی در ترکیب تیم‌هایشان زدند تا شاید با بهره بردن از اندک فرصت‌های ایجاد شده به گل برتری و سه امتیاز دست پیدا کنند اما ۴۵ دقیقه دوم این بازی اتفاق خاصی نداشت و طرفین در نهایت به تساوی یک – یک رضایت دادند.

شرح گل‌ها
۰-۱ (شهرخودرو): یونس شاکری با استفاده از خروج ناقص سوشا مکانی توپ را با ضربه‌ای از بین دو مدافع نفت مسجدسلیمان به درون دروازه میزبان فرستاد.

۱-۱ (نفت): ارسال توپ به محوطه جریمه شهر خودرو با خروج اشتباه سیدمهدی رحمتی همراه شد و محمد ابراهیمی مهاجم نفت با ضربه سر گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

در حاشیه
* با حکم کمیته انضباطی این مسابقه بدون حضور تماشاگر انجام شد.
* اهالی منطقه برای تماشای این بازی روی پشت‌بام ساختمان‌های مجاور به ورزشگاه رفته بودند.
* بازی نفت و شهر خودرو با چند دقیقه تأخیر آغاز شد.
*‌ پیش از آغاز بازی مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان خوش و بش گرمی با یحیی گل‌محمدی سرمربی شهر خودرو و دستیارانش داشت.
* بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی حلقه اتحاد تشکیل دادند

نام:

ایمیل:

نظر: