توصیه و هشدار فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان در آستانه بازگشایی مدارس

عصر مسجدسلیمان // فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با توجه به نزديك شدن ماه مهر و بازگشايي مدارس در آغاز سال تحصيلي توصيه هايي را به شهروندان ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ  کاراگاه علی حسینی گ ...

عصر مسجدسلیمان // فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با توجه به نزديك شدن ماه مهر و بازگشايي مدارس در آغاز سال تحصيلي توصيه هايي را به شهروندان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ  کاراگاه علی حسینی گفت : ماه مهر؛ ماه دانش اندوزي و شكوفايي و رشد فرزندان اين مرزو بوم است و به همین منظور از جایگاه خاص و ويژه اي در بين مردم عزيز كشورمان برخوردار است.

سرهنگ حسینی افزود: با توجه به ضرورت توجه به توصيه هاي پليس، رعايت قوانين و مقررات و توجه نكات پيشگيرانه همچنین همكاري والدين و دانش آموزان با پليس مي تواند در پيشگيري بسياري از جرائم تاثیرگذار بوده و امنيت اجتماعي پايدار را به دنبال خواهد داشت.

با رعایت نکات زیر و آموزش آنها به فرزندان خود با خیالی آسوده تر آنها را راهی مدرسه کنیم:

والدين قبل از شروع ماه مهر با همكاري و مشورت مديران مدارس نسبت به تعيين سرويس هاي داراي مجوز دانش آموزان اقدام كنند.

در صورتي كه والدين محترم مجبور به سرويس دهي فرزندان خود باشند دقايقي زودتر از منزل خارج شوند تا با شتاب و عجله رانندگي نكنند.

در صورتي كه دانش آموزان مسير مدرسه را پياده طي مي كنند به آنها بياموزيد كوتاه ترين راه و مسيرهايي كه واحد هاي گشت پليس تردد دارد انتخاب كنند.

اگر وسيله نقليه اي در مسير تردد دانش آموزان ايجاد مزاحمت مي کند شماره پلاك آن را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

به دانش آموزان بياموزيد با افرادي كه از آنها شناخت كافي ندارند و يا فاصله سني زياد با آنها دارند معاشرت و دوستی نكنند.

والدين كه در روز اول مهر فرزندان خود را بخصوص اولي ها را سرويس دهي مي کنند با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي در همان ساعت اول شروع مدارس احترام به قانون را به آنها بياموزند.

نام:

ایمیل:

نظر: