مهار آتش سوزی مغازه لوازم یدكی با همت آتش نشانان نفت

عصر مسجدسلیمان // حادثه ی آتش سوزی در فروشگاه لوازم یدکی شهر مسجدسلیمان با حضور بموقع آتش نشانان نفت مهار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ساعت ۱۵:۳۷ امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در یکی از مغازه های فروش لوازم ی ...

عصر مسجدسلیمان // حادثه ی آتش سوزی در فروشگاه لوازم یدکی شهر مسجدسلیمان با حضور بموقع آتش نشانان نفت مهار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ساعت ۱۵:۳۷ امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در یکی از مغازه های فروش لوازم یدکی خودرو واقع در خیابان حنیف نژاد به ایستگاه شماره یک آتش نشانی نفت مسجدسلیمان اطلاع داده شد .

آتش نشانان همیشه آماده ی نفت ، این بار نیز همچون گذشته در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانیده و در یک عملیات یک ساعته ی سخت و نفس گیر که عوامل آتش نشانی شهرداری نیز حضور داشتند در اوج گرمای روز با استفاده از ۲ دستگاه اطفای آتش و پشتیبانی ۲ تانکر آبرسان و صرف ۳۰ هزار لیتر آب و ۲ هزار لیتر فوم صورت گرفت موفق شدند در ساعت ۱۶:۴۰ضمن مهار و اطفای آتش سوزی این واحد تجاری از گسترش آن به سایر واحدهای مجاور نیز جلوگیری نمایند .

شایان ذکر است اداره ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در عملیات های مختلف آتش سوزی اماکن مسکونی – تجاری و منابع طبیعی مشارکت جدی و فعالانه دارند .

 

نام:

ایمیل:

نظر: