توقف استقلال تهران در جهنم زرد / زور استراماچونی به شاگردان تارتار نرسید

عصر مسجدسلیمان // دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. ترکیب نفت مسجدسلیمان حبیب فرعباسی-حامد نورمحمدی-محمد طیبی-علیرضا علیزاده-مجید عبدی-میثم نقی زاده-ح ...

عصر مسجدسلیمان // دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

ترکیب نفت مسجدسلیمان

حبیب فرعباسی-حامد نورمحمدی-محمد طیبی-علیرضا علیزاده-مجید عبدی-میثم نقی زاده-حسین ابراهیمی-عباس عسگری (۵۳- میلاد خدایی اصل)-سجاد جعفری-پیام ملکیان ( ۵۹ – حسین ابراهیمی)-میرهادی میرجوان (۸۰- فرزاد حاتمی)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال

  • سیدحسین حسینی-سیاوش یزدانی-محمد دانشگر-هروویه میلیچ-وریا غفوری-آرش رضاوند (۷۶- محسن کریمی)-علی کریمی-مهدی قائدی-داریوش شجاعیان (۷۷- علی دشتی)-فرشید اسماعیلی-دیاباته (۳۶- تبریزی)

سرمربی: آندره آ استراماچونی

شرح بازی

در دقیقه ۱۶ تیم استقلال با ارسال داریوش شجاعیان توسط دیاباته خطرناک نشان داد که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۲۹ مجددا استقلال با ضربه سر دیاباته دروازه نفت مسجد سلیمان را تهدید کرد. در دقیقه تیم نفت مسجد سلیمان روی ارسال خطرناک حسین ابراهیمی و ضربه سر عماد میرجوان دروازه استقلال را تهدید کرد که این ضربه را سید حسین حسینی به خوبی دفع کرد. در دقیقه ۴۸ تیم استقلال توسط مرتضی تبریزی خطرناک نشان داد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه نفت به بیرون رفت. دفیقه ۵۸: مرتضی تبریزی با یک بدن مدافع مسجدسلیمان را از پیش رو برداشت و دروازه حریف را باز کرد اما در تصمیمی عجیب داور این صحنه را خطا تشخیص داد، صحنه ای که با اعتراض شدیدی تبریزی و استراماچونی همراه شد. دقیقه ۶۳: پاس رو به عقب سیدحسین حسینی را به دردسر انداخت اما در نهایت این موقعیت با خوش شانسی دفع شد. دقیقه ۷۶: سانتر وریا غفوری با ضربه سر زیبای محمد دانشگر همراه شد اما عکس العمل زیبای فرعباسی مانع گلزنی استقلال شد. دقیقه ۸۳: یک و دوی زیبای دشتی و غفوری با ضربه وریا همراه شد اما فرعباسی این ضربه را مهار کرد. دقیقه ۹۱: ضربه فنی مهدی قائدی با اختلاف کم به بیرون رفت.

اخطار:

فرشید اسماعیلی (۱۰) و (۸۷)  برای استقلال

علی علیزاده (۷۵ ) برای نفت مسجدسلیمان

اخراج:

فرشید اسماعیلی(۸۷)

شرح گل:

۱-۰ (استقلال): در دقیقه ۱۷ بازی چرخش و ضربه آرام شیخ دیاباته با عکس العمل عجیب فرعباسی جلوی پای مهدی قائدی افتاد و او با یک ضربه آرام توانست دروازه نفت را باز کند.

۱-۱ (نفت مسجدسلیمان): سانتر از سمت راست توسط  حسین ابراهیمی  با خروج اشتباه سیدحسینی همراه شد و حامد نورمحمدی در دقیقه ۷۰ با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد.

نام:

ایمیل:

نظر: