پیام تسلیت سرپرست شهرداری لالی به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

عصر مسجدسلیمان // پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی با صدور پیامی، فرارسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان لالی تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر ...

عصر مسجدسلیمان // پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی با صدور پیامی، فرارسیدن ایام شهادت حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان لالی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه تاسوعا و عاشورای حسینی، حماسه ای بس بزرگ از انسان های الهی است که اندیشه انسان مادی هیچگاه به درک واقعی آن نخواهد رسید. آری ، تاسوعا، مقدمه جان‌فشانی و عاشورا، سرفصل دلباختگی در محضر حسین(ع) است.

این واقعه جانسوز که صحنه نمایش رویارویی حق علیه باطل بود حقیقتی است که همیشه در تاریخ زنده خواهد ماند و شیعیان و عاشقان سالار شهیدان با عزاداری و مدیحه سرایی ارادت خود به امام خویش و انزجار از ظلم و تباهی را به جهانیان نشان می دهند.

اینجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان لالی تسلیت عرض نموده، امید است با عنایت آن امام همام، ادامه دهنده واقعی نهضت حسینی باشیم.

 

پژمان حاجت پور سرپرست شهرداری لالی

نام:

ایمیل:

نظر: