اعلام کذب سرقت، دست سارق را رو کرد

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق سابقه دار که با اعلام سرقت کذب قصد فریب ماموران پلیس را داشت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: با توجه ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری سارق سابقه دار که با اعلام سرقت کذب قصد فریب ماموران پلیس را داشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: با توجه به اعلام سرقت خودرو توسط فردی در شهرستان مسجدسلیمان بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری ۱۲ پس از تحقیقات میدانی و رویت دوربین های محل سرقت اعلامی متوجه شدند در آن زمان موردنظر خودرو با مشخصات اعلامی تردد نداشته است که با شیوه و شگردهای پلیسی و چند سوال هدفمند متوجه شدند، اعلام سرقت توسط شاکی کذب و سرقتی صورت نگرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: شاکی در بازجوئی های به عمل آمده به افسر پلیس گفت: حدود ساعت ۳ بامداد به همراه همدستش جهت سرقت به محل موردنظر رفته که با دیدن گشت خودرویی پلیس اطراف خودروی خود از محل متواری شدیم وشب به منزل بستگان رفتم و روز بعد اعلام سرقت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه متهم در چندین مرحله بازجویی به ۱۳ فقره سرقت وسایل داخل خودرو با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد گفت: پس از هماهنگی قضائی همدست متهم را در مخفیگاهش دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی قرار مناسب روانه زندان شدند.

نام:

ایمیل:

نظر: