روز پرکار مهندس ظاهری نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان هفتکل

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز‌ مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در بازدید‌ از شهرستان هفتکل با حضور در جلسات مختلف به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز‌ مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در بازدید‌ از شهرستان هفتکل با حضور در جلسات مختلف به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای این سفر ،مراسم هفته بهزیستی وتجلیل ازکارکنان ومراکز غیردولتی باحضورمهندس ظاهری ،  امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان درمحل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان هفتکل برگزارگردید.

گفتنی است با پیگیری های نماینده در سال گذشته ۵۰۰ نفر از معلولین شهرستان هفتکل تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

سپس با حضور مهندس ظاهری و معاون فرمانده سپاه استان خوزستان مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان هفتکل برگزار شد.

در ادامه مهندس ظاهری باحضور در مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان هفتکل با فرمانده و پرسنل ان ارگان جهت بررسی مشکلات انها دیدار نمود که فرماندهی انتظامی هفتکل از نماینده جهت پیگیری و کمک به بازسازی ساختمان نیروی انتظامی تشکر و قدردانی نمود.

این مقام مسئول سپس در جلسه شورای سلامت شهر هفتکل حضور پیدا کرد و خطاب به مسئولین متولی گفت : در ابتدای شروع کار مسئولیت اینجانب بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فقط ۲ پزشک عمومی در شهرستان وجود داشت اما مسرورم که در حال حاضر ۱۳پزشک عمومی و ۴پزشک متخصص در شهرستان هفتکل در حال خدمات رسانی هستند که جا دارد از همه عوامل مربوطه تشکر نمایم.

در خاتمه این سفر نماینده مردم مسجدسلیمان ،لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مردم منطقه طوفشیرین به بررسی مشکلات و مطالبات آنها پرداخت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: