مسجدسلیمان ۱۱۰ سال است که دارایی خود را تقدیم کشور کرده است

عصر مسجدسلیمان // ظهر امروز علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور با رحمانی فضلی دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،علی عسگر ظاهری با تبیین دقیق حادثه زلزله و خسار ...

عصر مسجدسلیمان // ظهر امروز علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور با رحمانی فضلی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،علی عسگر ظاهری با تبیین دقیق حادثه زلزله و خسارات وارد شده به مردم گفت:بالغ بر هفت هزار واحد مسکونی،وسایل خانگی،مدارس،مساجد و ادارات شهرستان براثر زلزله اخیر دچار خسارت شدند که نیازمند یک بسیج همگانی در سطح کشور برای پوشش این حادثه هستیم.

وی با انتقاد از عدم حضور مسئولین کشوری در مسجدسلیمان بعد از حادثه زلزله گفت:مردم انتظارداشتند با توجه به حجم عظیم خسارات وارده،مسئولین ارشد کشوری با حضور میدانی در منطقه،نسبت به بررسی حادثه و اتخاذ تصمیمات مناسب اقدام کنند که متاسفانه اینگونه نشد.

*ظاهری با اشاره به خدمات مسجدسلیمان به ایران گفت:۱۱۰ سال است که مسجدسلیمان با تقدیم دارایی خود،نقش غیرقابل انکاری در توسعه بخش ها و مناطق مختلف ایفا کرده است و حق بزرگی بر گردن ایران دارد.*

*عضو مجمع نمایندگان خوزستان درادامه افزود:امروز که مسجدسلیمان بواسطه سالها بی مهری از توسعه بازمانده است و در ردیف مناطق کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته است،نیازمند عزم ملی برای بازگشت به دوران باشکوه دیروزش میباشد.*

وی بااشاره به رای ۷۴ درصدی مردم مسجدسلیمان به دولت تدبیر و امید گفت:حضور پرشور و رای قاطع ۷۴ درصدی مردم به دولت تدبیر و امید از سوی مردم مسجدسلیمان این انتظار را ایجاد میکند که دولت محترم با نگاه ویژه ای مسائل این شهرستان را مورد بررسی قرار دهد.

وزیر کشور نیز در این نشست ضمن اعلام همدردی با خسارت دیدگان زلزله اخیر گفت:از همان لحظات اولیه این موضوع را از طریق استاندار محترم مورد پیگیری قرار دادم و خواستار امداد رسانی مناسب به مردم شدم.

رحمانی فضلی با اشاره به نامه علی عسگر ظاهری مبنی بر لزوم سفر به مسجدسلیمان و پیگیری این حادثه گفت:از رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خواستم تا فردا با حضور در مسجدسلیمان نسبت به بررسی همه جانبه این حادثه اقدام کند و خودم هم سعی میکنم در روزهای آینده به مسجدسلیمان سفر کنم.

وزیر کشور نسبت به دغدغه های علی عسگر ظاهری مبنی بر پوشش خسارات به مردم گفت:روز چهارشنبه جمع بندی نهایی خسارات وارده را به جلسه هیئت دولت خواهم برد تا تصمیمات لازم در مورد این موضوع اخذ شود.

نام:

ایمیل:

نظر: