پیگیری های مهندس ظاهری در اخذ بودجه های چشمگیر در شهرستان هفتکل‌ بی سابقه بوده است

عصر مسجدسلیمان // مهندس دهه پور‌ رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای هفتکل در خصوص عملکرد اداره خود گفت: در سال گذشته با اخذ ۲۵میلیارد ریال اعتبار ، پروژه بهسازی‌ محور‌ هفتکل‌ باغملک(حد فاصل سه راهی مسجدسلیمان تا تقاطع نف ...

عصر مسجدسلیمان // مهندس دهه پور‌ رئیس اداره راه و حمل و نقل جاده ای هفتکل در خصوص عملکرد اداره خود گفت: در سال گذشته با اخذ ۲۵میلیارد ریال اعتبار ، پروژه بهسازی‌ محور‌ هفتکل‌ باغملک(حد فاصل سه راهی مسجدسلیمان تا تقاطع نفت سفید)به پایان رسید.

وی افزود:وضعیت راه های ارتباطی شهرستان هفتکل همیشه یکی از معضلات مردم این‌ شهرستان بوده در همین راستا پروژه بهسازی‌ و لکه‌ گیری محور کمربندی(حدفاصل سه راهی چمن‌ لاله‌ تا ورودی‌ هفتکل) را با اعتباری بالغ بر‌۲۱میلیارد‌ ریال شروع بکار کردیم که عملیات آن اسفند سال گذشته به پایان رسید.

دهه پور‌ ادامه داد: پروژه رفع سه نقطه حادثه خیز محور شرکت سیمان با اعتبار بالغ بر ۷میلیارد ریال انجام گردیده که آماده آسفالت میباشد و فاز دوم پروژه رفع نقاط حادثه خیز محور شرکت سیمان با اعتبار ۹میلیارد ریال آغاز شده و در حال اجرا میباشد.

رئیس اداره راهداری‌ و حمل و نقل جاده ای هفتکل خاطرنشان کرد : شهرستان هفتکل به عنوان شاهراه ارتباطی غرب به شرق و شمال به جنوب استان نیاز به اعتبارات ویژه ای در حوزه راهداری دارد که به لطف پیگیری های مجدانه‌ و مکرر مهندس ظاهری سال گذشته دربحث پروژه های راهداری سالی پربار بود،امیدواریم امسال هم مثل گذشته با پیگیریهای نماینده شهرستان،مدیرکل محترم و معاونت راهداری،فرماندار و امام جمعه شهرستان سالی متفاوت در حوزه راهداری باشد.

وی در پایان به تشریح بخشی از عملکرد اداره راهداری و حمل نقل جاده ای پرداخت که بخشی از آن به شرح ذیل‌ میباشد‌:

➖خطکشی محورهای اصلی و فرعی و روستایی حوزه هفتکل‌ به طول ۳۵۰کیلومتر‌

➖نصب برج روشنایی در تقاطع‌ نفت سفید‌ با اعتبار ۸۰۰میلیون ریال‌

➖اخذ ۴میلیارد ریال جهت تعمیر ابنیه

➖تعمیر پلهای آسیب دیده(شورباریک،جارود و …)

➖نصب علائم و تجهیزات‌ ایمنی در تمامی محورهای اصلی و فرعی

➖اخذ ۱۶۰۰تن‌ قیر‌ سرد‌ و گرم‌ برای محورهای آسیب دیده

➖شانه سازی و تسطیح‌ حریم‌ جاده

➖حضور به موقع عوامل ایمنی،پاکسازی محور و تعامل مداوم با نیروهای امدادی و پلیس راه و ارتباط موثر با اداره کل،هفتکل رتبه اول را در استان کسب کرد

➖بهسازی،لکه گیری و روکش محور اهواز هفتکل که تاکنون ۵کیلومتر آن انجام شده با اعتبار ۶۰میلیارد ریال

➖پروژه روکش محور کمربندی و لکه گیری محور باغملک که پیمانکار آن مشخص شده به زودی شروع خواهد شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: