بازدید شهردار مسجدسلیمان از روند اجرای عملیات زیرسازی معابر منطقه بی بیان

عصر مسجدسلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از روند اجرای عملیات زیرسازی معابر منطقه بی بیان بازدید نمود. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهردار مسجدسلیمان ضمن بازدید از روند اجرای عملیات زیرسازی و بیس ریزی جهت ...

عصر مسجدسلیمان // شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان از روند اجرای عملیات زیرسازی معابر منطقه بی بیان بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان شهردار مسجدسلیمان ضمن بازدید از روند اجرای عملیات زیرسازی و بیس ریزی جهت آسفالت معابر منطقه بی بیان در جمع برخی از اهالی این منطقه اظهار داشت : منطقه بی بیان به واسطه قدمت آن و همچنین عدم ارائه خدمات شهری طی سالیان گذشته از جمله مناطق مهم مسجدسلیمان و دارای اولویت جهت ارائه خدمات شهری و آسفالت معابر آن بوده است که خوشبختانه در حال حاضر عملیات زیرسازی آن در حال اتمام میباشد و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آسفالت آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: قرارداد منعقد شده جهت آسفالت معابر منطقه بی بیان به مساحت ۴۸ هزار مترمربع با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال میباشد.

شهام سلیمانی در رابطه با پرداخت حق بیمه پرسنل شهرداری اظهار کرد: با توجه به اینکه در خدمات رسانی تامین اجتماعی جهت تمدید دفترچه های کارکنان شهرداری خللی به وجود آمد اما با حمایت مهندس ظاهری نماینده محترم این مشکل به صورت اساسی در حال رفع شدن میباشد و همکاران ما در شهرداری میتوانند روز یکشنبه با مراجعه به اداره تامین اجتماعی شهرستان جهت تمدید دفترچه های بیمه اقدام نمایند.

وی ادامه داد : در این راستا مقرر شد پرسنل واحد امورمالی و کارگزینی جهت آسایش و رفاه حال کارکنان شهرداری با حضور در محل کارخود در روز پنج شنبه ، لیست بیمه پرسنل را آماده نمایند تا اول هفته آینده آن را تحویل اداره تامین اجتماعی شهرستان دهند.

شهردار مسجدسلیمان افزود : با توجه به فعالیتهای گسترده ای که در سطح شهر انجام میشود در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود که از جمله آن میتوان به توزیع نیکمت ها ، نصب آلاچیق های خریداری شده ،المان های خریداری شده جهت نصب در پارک تمبی، پارک ۱۱ هکتاری و تپه شهدای گمنام بی بیان و نفتک اشاره نمود.

در پایان این بازدید اهالی منطقه بی بیان از اقدامات شهردار مسجدسلیمان جهت ارائه خدمات به این منطقه تشکر و قدردانی نمودند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: