مسابقات بوکس انتخابی نوجوانان استان خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شد

عصرمسجدسلیمان // مسابقات بوکس انتخابی نوجوانان استان خوزستان برای نخستین بار به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان باحضور رئیس فدراسیون بوکس و رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان روز سه شنبه ۹۸/۰۴/۰۴ در سالن تختی برگزار شد. به گ ...

عصرمسجدسلیمان // مسابقات بوکس انتخابی نوجوانان استان خوزستان برای نخستین بار به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان باحضور رئیس فدراسیون بوکس و رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان روز سه شنبه ۹۸/۰۴/۰۴ در سالن تختی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان علیرضا سهرابی رئیس هیئت بوکس شهرستان مسجدسلیمان در این ارتباط عنوان کرد : این دوره از مسابقات با حضور ۱۶ تیم و ۱۲۰ بوکسور در اوزان مختلف برگزار شد که افراد برتر و منتخب مستقیما به مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی راه خواهند یافت.

وی ادامه داد : تیم بوکس شهرستان مسجدسلیمان به طور کامل در این مسابقات حضور پیدا کرد در این بین حسین زمانپور ، دانیال شادکام و کیارش مومن زاده موفق به اخذ مجوز در مسابقات کشوری شدند به طوریکه این نتایج در طول تاریخ بوکس شهرستان بی نظیر بود.

سهرابی در پایان خاطرنشان کرد : از همکاری و تعامل ریاست اداره ورزش و جوانان، شهردار محترم، مدیرعامل شرکت نفت و گاز ، مهندس پیمان ملایی و داریوش ارزانی جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تشکر و قدردانی می نمایم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: