نشست روسای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست رؤسای هیئت های ورزشی بانماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه ۹۸/۲/۵ درسالن جلسات شرکت نفت واقع در باشگاه مرکزی برگزارشد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان درابتدای این جلسه ام ...

عصر مسجدسلیمان // نشست رؤسای هیئت های ورزشی بانماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه ۹۸/۲/۵ درسالن جلسات شرکت نفت واقع در باشگاه مرکزی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان درابتدای این جلسه امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش وجوانان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از عملکرد هیئت های ورزشی فعال شهرستان در سال گذشته عنوان کرد: امسال درصدد هستیم بابرنامه ریزی دقیق تر درراستای توسعه وارتقاء ورزش جوانان گامهای مؤثرتری برداریم .

وی ادامه داد: همان گونه که هیئت های ورزشی انتظار حمایت وپشتوانه مالی اداره ورزش را دارند مانیز متقابلا انتظار ارائه گزارش عملکرد مناسب از سوی آن ها می باشیم چرا که هرگونه کسب اعتبار وحمایتی منوط به این مسأله می باشد ، متأسفانه گاهی مشاهده می شود افرادی درهیئت مسئولیت می گیرند ولی هیچگونه فعالیت وگزارش عملکردی ندارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بحث مسائل مالی دغدغه مسئولین هیئت های ورزشی می باشد افرادی که در رأس هیئت ها فعالیت می کنند قطعا نگاه مسئولین به این قشر خاص می باشد و حداقل کاری که می شود درحق این افراد انجام داد این است که باحمایت مالی اجازه ندهیم علاوه براینکه زمان آن ها برای این کار گذاشته می شود از جیب خودشان نیز هزینه کنند . درحال حاضر مشاهده می شود بسیاری از هیئت ها به تیم داری و ورزش قهرمانی می پردازند درحالی که این کار جزء وظایف آن ها محسوب نمی شود چرا که وظیفه ذاتی هیئت ها مدیریت وبرنامه ریزی برای باشگاه های ورزشی می باشد اما چون درخانواده های کم بضاعت افراد مستعدی وجود دارد هیئت های ورزشی نیز به ناچار از آن ها حمایت می کنند .

وی عنوان کرد: بیکاری ورزشکاران ومربیان نیز وایاب وذهاب ورزشکاران اعزامی به استان ها از دیگر دغدغه های مهم هیئت ها می باشد درحال حاضر نیز درتلاش هستیم همچون سال گذشته مشکل ایاب وذهاب را باکمک نماینده محترم شهرستان حل کنیم .

رئیس اداره ورزش وجوانان دربخش دیگر سخنان خود بیان نمود: باحمایت مدیر کل ورزش وجوانان ونماینده محترم پیشرفت خوبی دربحث زیر ساخت ها حاصل شد، درواقع طبق مطالب عنوان شده درجلسه شورای برنامه ریزی شهرستان، اداره ورزش و جوانان به عنوان سومین دستگاه اجرایی در حوزه فعالیت عمرانی و جذب اعتبار وفعالیت معرفی شد البته امسال نیز تعدادی پروژه مصوب دردستور کار داریم که قرار است اعتبار آنها اخذ شود ، دراین خصوص می توان به احداث سالن چند منظوره امام رضا (ع) بااعتبار دومیلیارد وهفتصد تومان روبروی ترمینال اشاره کرد که ۷۰۰ میلیون تومان تاکنون به آن تخصیص داده شد همچنین ۳ زمین چمن مصنوعی درروستاهای اطراف و کلنگ زنی واحداث خانه جوان بااعتبار ۴۵۰میلیون تومان اعتبار که ۲۴۰میلیون تومان آن تخصیص دارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: احداث استخر شنا بااعتبار ۶۷۰میلیون تومان و چمن مصنوعی محله مراد آباد با اعتبار ۸۵۰میلیون تومان از پروژه های در دست اقدام میباشد ضمن اینکه درسال گذشته باهمت نماینده از منابع مختلف حدود ۷/۵میلیارد تومان اعتبار جذب وبه تیم فوتبال نفتمسجدسلیمان تزریق شد.

در ادامه جلسه علی عسگر ظاهری نماینده مجلس شورای اسلامی مسجدسلیمان عنوان کرد:هدف از تشکیل جلسه هیئت های ورزشی تقدیر از زحمات هیئت های ورزشی فعال می باشد. دربحث اشتغال ورزشکاران که دغدغه ی بسیاری از جوانان شهرستان است از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، ضمن اینکه تمام توان خود را جهت راه اندازی پتروپالایش برای اشتغال جوانان به کار گرفته ایم که اگر این اتفاق بیفتد برای ۵ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد :دربحث رفع مشکلات درحوزه ی ورزش تلاش های زیادی صورت گرفته است به طور مثال بودجه ای بالغ بر۱۳/۵میلیارد تومان به جز بودجه جذب شده برای تیم فوتبال نفت به حوزه ورزش تزریق نمودیم ضمن اینکه معضل ایاب وذهاب تیم های ورزشی اعزامی به استان نیز حل شد درزمینه ورزش بوکس نیز رینگ های ورزشی برای مسجدسلیمان ولالی تهیه شد،البته شأن ورزشکاران مسجدسلیمان بالاتر از این کارهاست

وی درپایان افزود : به عنوان یک حامی وپشتیبان برای پیشرفت ورزش تلاش می کنم ولی اگر قرار باشد هزینه ای به هیئت ورزشی تزریق شود تنهابرمبنای عملکرد وفعالیت آن هیئت می باشد.

استاد پیمان منظری دبیر هیئت کاراته مسجدسلیمان نیز عنوان کرد:جلسات زیادی پیرامون ورزش ومشکلات ودغدغه ورزشکاران گرفته شد ولی تاکنون خروجی لازم را نداشته است هرموقع دربحث اشتغال صحبت می شود هیچ نگاه امیدوارکننده ای به این معضل نمی شود.

وی افزود: اگر قرار است جلسه ای گرفته شود بهتر است که مسائل به طور شفاف بازگو شوند واگر انتقادی صورت می گیرد بعضی از دوستان واکنش منفی نشان ندهند.

دبیر هیئت کاراته مسجدسلیمان در پایان عنوان کرد:متأسفانه  ورزش مسجدسلیمان دربازی های آسیایی، جهانی والمپیک قهرمانی نداشته است واین ضعف بزرگی میباشد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: