گزارش عملکرد سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // جبار کریمی برام مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار گزارش عملکرد این سازمان را در سال ۹۷ ارائه داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جبار کریمی برام مدیرعامل سازمان آتش ن ...

عصر مسجدسلیمان // جبار کریمی برام مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار گزارش عملکرد این سازمان را در سال ۹۷ ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان جبار کریمی برام مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : وظیفه ذاتی و اصلی سازمان آتش نشانی نجات جان و مال مردم میباشد که در این خصوص از مردادماه سال گذشته که بنابر اعتماد شهردار محترم و اعضا شورای شهر مسئولیت سازمان آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان به بنده واگذار شد و  توانستیم با حمایت همه جانبه شهردار محترم عملیات های مهمی را در سطح شهرستان مسجدسلیمان انجام دهیم.

وی ادامه داد : از جمله کارهای مهم در این مدت : تعمیر و بازسازی ماشین های اطفاء حریق و امداد و نجات و الحاق آنها به ناوگان سازمان و خرید یک دستگاه ماشین ایسوزو بوده است که امیدوارم تا پایان اردیبهشت ماه به ماشین آلات سازمان اضافه گردند.

این مقام مسئول افزود : تهیه تجهیزات ایمنی فردی از جمله لباس کار و کفش ایمنی ضدبرق و خرید تجهیزات آتش نشانی از دیگر اقدامات مهم در این مدت بوده است.

کریمی تصریح کرد : آغاز عملیات احداث ایستگاه چهارم آتش نشانی در منطقه بی بیان یکی از مهمترین اقدامات شهردار محترم بوده است که عملیات خاکبرداری این ایستگاه به اتمام رسیده است و  هم اکنون کارهای زیرساختی آن در حال اجرا میباشد احداث این ایستگاه از جمله خدمات ارزنده مهندس سلیمانی شهردار محترم میباشد که توانست با پیگیری های مستمر بودجه لازم را جهت ساخت آن اخذ کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اشاره به رنگ آمیزی ساختمان شماره یک آتش نشانی ادامه داد : با آغاز مسئولیت مهندس سلیمانی به عنوان شهردار مسجدسلیمان در اواخر سال ۹۶ و با توجه به نگاه ویژه وی به مبحث آموزش پرسنل توانستیم در این مدت کوتاه دوره های آموزشی : اطفاء حریق در سطح مدارس و ادارات و دوره ایمنی در برق و تاسیسات جهت افزایش مهارت پرسنل شهرداری برگزار کنیم همچنین توانستیم برای اولین بار در مسجدسلیمان ۲ دوره فنی تخصصی افسر ایمنی برگزارکنیم که در این دوره ها تعداد ۳۰ نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی افزود : از مرداد ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۶۵۰ عملیات مهار آتش سوزی ها ،اطفاء حریق و حوادث امداد و نجات با موفقیت انجام شد.

وی در پایان عنوان کرد : از همکاری و همیاری مردم شریف مسجدسلیمان به ویژه در شب چهارشنبه سوری سال گذشته کمال تشکر و قدردانی میکنم.

نام:

ایمیل:

نظر: