اگر یک نفر گفت پنالتی نبوده است فوتبال را کنار می‌گذارم

عصر مسجدسلیمان // فیروز کریمی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیم نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت :بعد از عمل حنجره‌ای که داشتم الان در شرایطی هستم که باید فریاد بکشم. باید از جایگاه فریاد می‌کشیدم. امکا ...

عصر مسجدسلیمان // فیروز کریمی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل تیم نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت :بعد از عمل حنجره‌ای که داشتم الان در شرایطی هستم که باید فریاد بکشم. باید از جایگاه فریاد می‌کشیدم. امکان رسیدن صدا به صدا وجود نداشت. ۴۱ سال است در فوتبال هستم و تا به حال صحنه‌ای به این واضحی را ندیده بودم و داور باید برای ما  پنالتی می‌گرفت. همه کارشناسان این صحنه را ببینند و اگر یک نفر گفت پنالتی نبوده است فوتبال را کنار می‌گذارم.

 

وی افزود :با تمام احترامی که برای داوران قائل هستم ولی تاکنون داوری قابل قبولی مشاهده نکردم باید این نکته گوشزد شود دربازی فوتبال حیثیت ،اعتبار وروحیه تیم واعصاب شهر دست یک سوت داوری است کمیته داوری باید دراین مسأله دقت بیشتری کند این داور، داور روزهای سخت نیست چراکه یک پنالتی را در دقیقه ۳۰ بازی از ما گرفت واین پنالتی درآن لحظه می توانست سرنوشت بازی را تغییر بدهد.

وی همچنین در خصوص ضعف تیم درحمله و گلزنی عنوان کرد: بااین که بچه های ما تلاش خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما درخط حمله دقتشان پایین است وبه نظر می آید در بحث گلزنی بسیار باید تمرین شود یک تیم اگر موقعیت گل زدن به دست نیاورد نباید به موفقیت آن زیاد امیدوار بود ولی اگر در یک بازی سه یاچهار موقعیت گل به دست بیاید می شود گفت موفقیت تیم امیدوار کننده است .

سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان دربخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: می شود گفت بچه های تیم استقلال خوزستان درکل بازی خوبی از خود ارائه دادند وزحمت زیادی نیز کشیدند ولی طرفدار نیز حق دارد وگل می خواهد اماباید برای این هدف صبور بود تابه فضل خدا این تلاش ها به ثمر برسد ، برای کسب موفقیت بیشتر تمرین یک جلسه کفایت نمی کند چراکه بحث فوتبال آن قدر گسترده است که ۲۵ جلسه نیز راه به جایی نخواهید برد اما تلاش خواهیم کرد تعداد تمرینات تیم رادرهفته ی آتی افزایش دهیم .هرچند باتوجه به نزدیک بودن به آخر فصل باید دقت کنیم بچه هابه علت فشار تمرینات دچار آسیب دیدگی نشوند چرا که اگر دراین موقعیت بازیکنی را از دست بدهیم باتوجه به شرایط تیم متضرر خواهد شد‌

کریمی ادامه داد :اگر منصف باشیم بالای ۶۰درصد مالکیت توپ با تیم مابود ولی مالکیت توپ به معنای گل نیست هرچندباوجود مسائلی چون داوری بسیار ضعیف ،هوای طوفانی روی بازی اثر گذاشت امادرکل راضی هستیم .

وی دربخش دیگرسخنان خود عنوان کرد: مابه بازی های بیر‌ون از خانه امیدوار هستیم اگر شرایط مهیابود ازهر دوبازی دست پر به خانه برمی گردیم،امانکته ی مهم این است بچه های جوان تیم باید حمایت شوند به لحاظ فنی اداره ی بازی به صورت ده نفره در زمین حریف کار سختی است اما به امید خدا تلاش می کنیم دربازی بعد باگلزنی بیشتر وبازی بهتر نواقص را برطرف کنیم .

وی افزود:به جز عشق به تیم نفت مسجدسلیمان و طرفداران آن که بحث جداگانه ای است اما دستور شخص سردار محسن رضایی و فرماندار شهرکه از لحاظ روحی وروانی این وظیفه را تکلیف بنده دانستند جهت خدمت به این تیم آمدم .

کریمی درپایان افزود: باتوجه به اینکه دریک جلسه نمی توانستم کاری کنم شایدصحیح نبود امروز درکنار تیم باشم وهفته بعد باید به حضور تیم می رسیدم ولی اکنون ۱۲امتیاز در پیش رو داریم که باکسب امتیاز مناسب تیم برای فصل بعد موفقیت بیشتری به دست خواهد آورد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: