پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز جوان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز جوان پیام تبریک ارسال کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ کارآگاه علی حسینی  گفت: جوانی آغاز شکفتن، موهبت و ثروتی است از جانب خداوند که انسا ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز جوان پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ کارآگاه علی حسینی  گفت: جوانی آغاز شکفتن، موهبت و ثروتی است از جانب خداوند که انسان باید آن را در رسیدن به قله های رفیع معرفت و سعادت استفاده نماید.
در نظر پیامبر اکرم(ص)، این دوران آن چنان مهم و ارزشمند است که به ابوذر غفاری فرمود تا این فرصت طلائی را به عنوان غنیمت تلقی کرده و از آن کاملا بهره برداری کند و می فرماید: ای ابوذر از جوانی خویش قبل از فرا رسیدن دوران پیری کاملا استفاده کن.
وی افزود: یازدهم شعبان العظیم سالروز میلاد خجسته حضرت علی اکبر (ع) سرو بوستان ایستادگی، اسوه شهامت و حق طلبی را با حسن ذوق، روز جوان نامگذاری کرده اند. نامگذاری این روز خجسته نشانه ای است برای جوانان تا مسیر پیش روی زندگی پر از خیر و برکت همچنین استعداد و توانایی شگرف خود را در راه آن جوان رعنای با بصیرت طی بنمایند.
اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و فرا رسیدن روز جوان، این روز را به تمامی جوانان این مرزو بوم تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم که تمامی جوانان با الگو قرار دادن حضرت علی اکبر (ع) در تمام مراحل زندگی موفق بوده و به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنند.

نام:

ایمیل:

نظر: