حضور شهردار مسجدسلیمان در مناطق سیل زده استان خوزستان

عصر مسجدسلیمان // با نظارت مستقیم شهردار مسجدسلیمان سیل بند جدیدی به طول یک کیلومتر به منظور جلوگیری از ورود آب به مناطق شهری احداث گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، به منظور امداد رسانی و ارائه خدمات به آسیب د ...

عصر مسجدسلیمان // با نظارت مستقیم شهردار مسجدسلیمان سیل بند جدیدی به طول یک کیلومتر به منظور جلوگیری از ورود آب به مناطق شهری احداث گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، به منظور امداد رسانی و ارائه خدمات به آسیب دیدگان سیلاب بارشهای اخیر در شهرستان های استان خوزستان، روز گذشته شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان به همراه معاونت امور زیربنایی و مسئول دفتر فنی با حضور در شهر «کوت سید نعیم حمیدیه» اقدام به احداث و ترمیم سیل بند جدید در محلهای از پیش تعیین شده نمودند.

طی سه روز حضور نیروهای شهرداری مسجدسلیمان در این منطقه و با نظارت مستقیم شهردار مسجدسلیمان سیل بند جدیدی به طول یک کیلومتر به منظور جلوگیری از ورود آب به مناطق شهری احداث گردید.

گفتنی است حضور شهرداران سراسر استان و کشور در مناطق سیل زده، بنابر دستور استانداریها در قالب امداد رسانی ستاد مدیریت بحران صورت گرفته بود و نیز نیروهای جهادی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن و شهرسازی، ارتش و هلال احمر در منطقه حضور فعال داشته اند.

ض

نام:

ایمیل:

نظر: