بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از بیمارستان ۲۲بهمن شهرستان

عصر مسجدسلیمان // حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین ادارات با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان و احصاءمشکلات دستگاه امحاء زباله و بخش ...

عصر مسجدسلیمان // حجت السلام والمسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به همراه جمعی از مسئولین ادارات با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان و احصاءمشکلات دستگاه امحاء زباله و بخش های بیمارستان سرکشی کردند.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرپرست فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان در این بازدید گفت: ضمن رصد مشکلات با مساعدت بخش خصوصی و همچنین خیرین نواقص و کمبودهای این بیمارستان ها مرتفع خواهد شد.
وی افزود:با توجه به اهمیت حوزه بهداشت و درمان و نقش امکانات و تجهیزات بهداشتی در کمک به ارتقای شاخص های سلامت و ارائه خدمات بهتر و مطلوب درمانی به مردم بزرگوار شهرستان بخش های فاقد تجهیزات و بخش های راکد این بیمارستان فعال خواهند شد.

وی اظهار کرد: با توجه به رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و همچنین حضور بخش خصوصی در جهت کمک به تکمیل تجهیزات مورد نیاز بیمارستان بویژه راه اندازی دستگاه امحاء زباله، انشالله در هفته های آینده شاهد راه اندازی این دستگاه در مرکز بیمارستان قدیم شهرستان باشیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: