حضور پایدار و پر رنگ نفت مسجدسلیمان در امداد رسانی به هموطنان و مقابله با سیلاب خوزستان

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملکرد این شرکت در امداد رسانی به هموطنان و مقابله با سیلاب استان خوزستان را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری اظهار داشت : ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملکرد این شرکت در امداد رسانی به هموطنان و مقابله با سیلاب استان خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری اظهار داشت : از همان ساعت های ابتدایی اعلام هشدار ستاد مدیریت بحران استان خوزستان ، پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت مقابله با بارش های سیل آسا و احتمال آب گرفتگی تأسیسات و اماکن در وضعیت آماده باش قرار گرفتند .
وی با عنوان اینکه با هوشیاری و آمادگی های قبلی کلیه ی خطوط لوله در تلاقی با رودخانه ها و دریاچه ها از سیال تخلیه و شیر انتقال نفت از دو طرف حوزه های آبی بسته شد افزود : این اقدام موجب شد علیرغم شکستگی خطوط لوله در ۳ نقطه توسط سیلاب آسیبی به محیط زیست وارد نشود .
این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به حوزه ی وسیع جغرافیایی و عملیاتی این شرکت و فعالیت در ۱۳ شهر و شهرستان و قرار گرفتن حوزه های آبی مهمی همچون کارون ، دز و کرخه در حوزه ی عملیاتی این شرکت  و دستور قاطع وزیر نفت در خصوص حضور صنعت نفت در مشارکت و کاهش آلام شهروندان سیل زده اظهار داشت : علاوه بر حضور در جبهه صیانت از تأسیسات و تولید نفت و گاز ، رسیدگی به شهروندان آسیب دیده از سیلاب بمنظور کاهش آلام آنان و مشارکت در امر مقابله با سیلاب را یک وظیفه ی بزرگ و تکلیفی شرعی و انسانی برای خود  قلمداد می کنیم .
مهندس قباد ناصری افزود : از همین رو و در جهت عمل به دستور مقام عالی وزارت نفت مبنی بر حضور شرکت های تابع وزارت نفت در خوزستان بمنظور کاهش آلام شهروندان آسیب دیده و توجه به مسئولیت های اجتماعی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تا حد بضاعت و توان به ستاد مدیریت بحران استان خوزستان خدمات مختلفی را ارایه داده ایم که تا روز گذشته میزان این مشارکت علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی و ماشین آلات به تعداد ۱۵۳۲ نفر ساعت بالغ می گردد .
ایشان ادامه دادند : بازگشایی جاده های روستایی در مناطق مختلف شهرستان های لالی و اندیکا –احداث خاکریز ، ترمیم کانال و سیل بند در مناطق گوریه ، شعیبیه حمیدیه و سایر مناطق سیل زده استان –  تأمین و انتقال مواد غذایی جهت پخت غذا– تأمین آب شرب بهداشتی و سالم روستاهای درگیر با سیل – انتقال کادر پزشکی ، عوامل انتظامی و … به مناطق سیل زده – حمل سوخت ماشین آلات حاضر در مناطق سیل زده – کمک در برپایی موکب و تأمین مواد اولیه پخت غذا از جمله اقدامات انجام شده این شرکت می باشد .
وی خاطر نشان کرد : همان گونه که از ابتدای حادثه تلخ طغیان رودخانه های دز و کرخه و وقوع سیلاب به یاری هموطنان عزیزمان شتافته ایم تا پایان این رویداد در کنار هموطنان خواهیم ایستاد و به موازات تولید این ثروت ملی به وظیفه ی انسانی و اسلامی خودمان در کاهش آلام هموطنان آسیب دیده از این بلای طبیعی ادامه خواهیم داد .

نام:

ایمیل:

نظر: